عضو شورای شهر تهران گفت: در مطرح کردن اخبار مرتبط با آسیب‌های اجتماعی نباید به صورت هیجانی عمل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: معاونت فرهنگی، اجتماعی و معاونت هنری قرار بود لایحه‌ای مبنی بر تفکیک برنامه‌های خود ارائه دهند که با توجه به مهلت شش ماهه هنوز این لایحه‌ تفکیکی را ارائه نداده‌اند.

وی افزود: مطرح کردن هیجانی آسیب‌های اجتماعی باعث برهم زدن نظم عمومی می‌شود و در بیان این گونه مسائل نباید به صورت هیجانی عمل کرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارش حسابرسی گفت: توافقنامه‌ی حسابرسی شورا را خیلی از اعضا مطالعه نکردند و پیشنهاد دادند دوستان در فرصتی به مطالعه دوباره آن بپردازند.

شاکری بیان کرد: در این اساسنامه اساسی‌ترین وظیفه شورا بعد از تصویر طرح‌ها و لایحه‌ها که بحث نظارت است به درستی توجه نشده است.

وی گفت: چرا باید کمیته‌ای که وظیفه نظارت بر گروهی را دارد با آن‌ها به توافق برسد این موضوع سبب تنزل کردن کار شورا می‌شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر اساس قانون تجارت گزارش حسابرسی باید به مجمع عمومی شرکت‌ها ارسال شود و خروجی آن در نهایت به شورای شهر تهران ارسال می‌شود که در واقع این یک گزارش پاستوریزه است و بنده نظر مخالف خود را در رابطه با این گزارش در هفت بند تنظیم و ارائه می‌دهم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار