مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاپایان آبان ماه ۱۰۰مورد تاییدیه ایمنی بازرسی آسانسور در استان صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مهمان نواز در دومین جلسه شورای استاندارد استان افزود: در سال گذشته ۱۹۷مورد تاییدیه ایمنی بازرسی آسانسور در استان صادر شده است.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی در مورد تسریع در استاندارد سازی جایگاه‌های سوخت استان نیز گفت: از جمله عناوین پیشنهادی دبیرخانه شورای استاندارد تسریع استانداردسازی جایگاه‌های سوخت CNG استان بوده که مقرر شد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی و شهرداری‌های استان، جایگاه‌های CNG تحت پوشش را ملزم به تسریع در ارائه درخواست بازرسی و پیگیری رفع نواقص احتمالی کنند.

وی اظهار داشت: ۲۵جایگاه CNG این استان در بازرسی‌های شرکت‌های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، در ۱۶ ایتم بحرانی، مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی گاز به هنگام صدور مجوز برای جایگاه‌های جدید CNG و نیز برای جایگاه‌های در دست احداث، بایستی رعایت ضوابط و اخذ تاییدیه استاندارد را از جمله الزامات خود قرار دهند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بجنورد ، صدور ، ایمنی ، آسانسور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.