استاندار کرمان گفت: از خرداد سال 93 تاکنون، 42 صورت‌جلسه در حوزه‌ی عمران شهری در استانداری تنظیم و پی‌گیری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مهندس علی‌رضا رزم‌حسینی پس از بازدید از پروژه‌های شهر کرمان، به بیش از 200 بازدید رسمی و غیررسمی از پروژه‌ها طی این مدت اشاره کرد و افزود: با پی‌گیری مهندس سیف‌الهی معاون عمرانی استاندار و مهندس بابایی شهردار کرمان، فعالیت‌های خوبی در حوزه‌ی عمران شهری در کرمان در حال انجام است.

وی افزود: با فعالیت‌هایی هم که در حوزه‌ها‌ی میراث فرهنگی و هم‌چنین حوزه‌ی موقوفات شهر در حال شکل‌گیری است، شهر کرمان به‌ویژه محدوده‌ی بافت تاریخی، به‌زودی متحول خواهد شد.

استاندار کرمان تصریح کرد: در حوزه‌ی عمران شهری و مرمت و احیای آثار تاریخی، کارهای اساسی در شهر کرمان در حال انجام است، اما هنوز راضی نیستیم؛ چراکه لیاقت مردم نجیب کرمان، بیش از این است.

رزم‌حسینی با بیان این‌که در سایر شهرستان‌های استان هم کارهای خوبی در دست انجام است، به تکمیل‌شدن غارهای مجموعه‌ی «میمند» برای اقامت گردشگران اشاره کرد و گفت: سال گذشته فقط 700 نفر گردشگر خارجی از «میمند» بازدید کرده بودند، اما در شش ماهه‌ی نخست امسال، تعداد گردشگران خارجی که از این منطقه بازدید کرده و در آن اقامت داشته‌اند، به 800 نفر رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال، 1800 نفر گردشگر خارجی از «میمند» بازدید کنند.

وی به آغاز حفاری بزرگ‌ترین تونل انتقال آب خاورمیانه که در روز گذشته آغاز شد نیز اشاره و تصریح کرد: ساخت این تونل، یک کار تاریخی است که تبعات مثبت قابل توجهی از جمله جلوگیری از مهاجرت را در پی دارد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: این اقدامات، متعلق به یک شخص نیست،بلکه در انجام آن‌ها، همه‌ی مدیران استان نقش داشتند.
رزم‌حسینی از رسانه‌ها نیز به‌دلیل اطلاع‌رسانی خوب و به موقع تشکر و اظهار امیدواری کرد: پروژه‌ها زودتر به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده‌ی مردم قرار گیرند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: بافت ، تاریخی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.