برنامه «قاب هشتم» به پشت صحنه تولیدات شبکه قرآن می‌پردازد.

ارسیا صنعتی مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های اخیر خود اظهار داشت: در حال حاضر اجرای برنامه‌ تولیدی «قاب هشتم» که از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود را بر عهده دارم.

وی در خصوص ویژگی‌های برنامه «قاب هشتم» گفت: این برنامه به پشت صحنه تولیدات قرآنی می‌پردازد، هدف این برنامه آشنا کردن مردم با عوامل سازنده برنامه‌های مختلف شبکه قرآن است.
این برنامه 13 قسمتی هر هفته جمعه‌ها ساعت 21:30 پخش می‌شود و تکرار آن شنبه‌ها ساعت 15:30 است. کارگردان و تهیه‌کننده برنامه، امید ملکوتی است.

مجری برنامه «صبح و امید» در خصوص شاخصه‌ها و ویژگی‌های برنامه موفق اظهار داشت: اجرا ی خوب، دکور متناسب و زیبا، ساعت پخش مناسب از شاخصه‌های برنامه موفق است.

صنعتی در خصوص ویژگی‌های مجری موفق گفت: صداقت مهم‌ترین ویژگی مجری موفق است و شاخصه‌هایی مانند ظاهر مناسب و آراسته، صدا و بیان دلنشین، اطلاعات عمومی و دانش کافی نسبت به موضوع برنامه‌ای که اجرا می‌کند، از دیگر شاخصه‌ها و ویژگی‌های مجری موفق است.

مجری برنامه‌ »بوم سفید» در خصوص تقلید و الگوبرداری در اجرا گفت: تقلید و الگوبرداری دو موضوع کاملاً متفاوت از هم است. اینکه ما در اجرا از کسی که موفق و محبوب است تقلید کنیم، اطلاعاتی به فرد اضافه نمی‌کند. اما الگوبرداری زمانی باعث پیشرفت و موفقیت فرد می‌شود که در انتخاب دقت لازم داشته باشد و نباید با این موضوع به صورت احساسی برخورد کرد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.