به گفته رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یکی از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی نشان دادن وحدتموجود بین مردم در ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حجت الاسلام علی محمدی در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی کرمانشاه، در جمع خبرنگاران بابیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده‌اند تا بین شیعیان و اهل تسنن تفرقه ایجاد کنند، گفت: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات نشان دادن وحدت حاکم و موجود بین مردم در ایران اسلامی است.

وی گفت: امیدواریم در سایه وحدت و همدلی برگرفته از قرآن کریم بتوانیم صلابت و قدرت ایران اسلامی را حفظ کنیم و همانگونه که در دفاع مقدس ثابت کردیم نشان دهیم که کسی نمی‌تواند به این سرزمینچشم طمع داشته باشد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: در سایه تعالیم قرآن کریم اجازه نخواهیم داد به بهانه شیعه و سنی بین مسلمانان اختلاف بیاندازند و این از فرهنگ قرآنی ماست و آن را ثابت کرده‌ایم.

وی وحدت را از مهمترین آثار برگزاری مسابقات قرآنی دانست و گفت: با برگزاری این مسابقات خواهیم توانست اسلام واقعی را در برابر اسلام دروغین و آمریکایی معرفی کنیم.

محمدی با بیان اینکه امیدوارم برگزاری این مسابقات مایه دلگرمی، همدلی و همزبانی همه اقشار جامعه باشد، گفت: امیدواریم در سایه قرآن همه مردم ایران اسلامی همچون گذشته با همدلی و همزبانی در کنار هم زندگی کنند.

وی در ادامه بیان اینکه برای برگزاری این مسابقات 623 نخبه قرآنی کشور در کرمانشاه حاضر شده‌اند، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات در استان کرمانشاه منشاء خیر و برکت باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کرمانشاه ، مسابقه ، وحدت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.