سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان گفت: در صورت عملی نشدن وعده های مسوولان برای حل مشکلات مالی این تیم درنیم فصل دوم لیگ برتر شرکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، علی اکبر معجوری اظهار کرد: متاسفانه مسوولان شرکت آلومینیوم تاکنون به هیچ یک از وعده های خود در خصوص رفع مشکلات مالی عمل نکرده اند.

وی اضافه کرد: در نیم فصل نخست با تمام مشکلات موجود به میدان رفتیم اما هیچ یک از مسوولان استانی به داد این تیم نرسیده اند.

سرپرست تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان با اشاره به اینکه با شرایط موجود امکان حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر وجود ندارد، افزود: امیدواریم مسوولان استان در فاصله ۴۸ ساعت مانده به آغاز بازی های دور برگشت راه  و چاره ای برای حل مشکلات مالی این تیم پیدا کنند.

تیم آلومینیوم هرمزگان طبق برنامه اعلام شده باید روز چهارشنبه (۲ دی) در چارچوب هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن فجر بندرعباس با تیم پیکان تهران دیدار کند که سرنوشت این مسابقه به دلیل مشکلات مالی باشگاه آلومینیوم و احتمال کناره گیری این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تیم آلومینیوم هرمزگان تا پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال با کسب ۲ برد، ۹ باخت و ۱۱ امتیاز در مکان یازدهم قرار دارد.

البته تلاش ما برای گفتگو با سرپرست باشگاه آلومینیوم و رییس هیئت والیبال استان برای پیگیری این موضوع بی نتیجه ماند.

حال باید منتظر ماند و دید در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال مسوولان استان نسبت به رفع مشکلات باشگاه آلومینیوم اقدامی انجام خواهند داد یا خیر؟!

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.