اولین مدرسه والیبال شرق اصفهان زیر نظر پایگاه قمر بنی هاشم حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) مشغول به فعالیت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان وبنابر اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، مدرسه والیبال شهر هرند زیر نظر حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری اداره ورزش و جوانان بخش جلگه به تازگی و زیر نظر ابوالفضل کریمی از جوانان والیبالیست شهر هرند فعالیت خود را آغاز کرد.

حسین امینی فرماندهی بسیج امام حسن مجتبی(ع) ضمن تایید این خبر گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان بخش جلگه و اهمیت موضوع ورزش برای جوانان اقدام به این کار کردیم تا بتوان قدمی مثبت در ارتقاء روحیه ورزشی برداریم.

وی عنوان کرد: این نوجوانان که از حلقه شهید مصطفی کلانتر قریشی پایگاه قمر بنی هاشم مشغول به فعالیت شده اند که در محیطی شاد و همراه با آخرین آموزش های والیبال گام به این کار نهادند.

امینی ادامه داد: در آینده بیشتر از این مدرسه والیبال خواهیم شنید و سعی خواهیم کرد بتوانیم بسیجیان نوجوان را با حضور در این فضا راه رشد و تکامل بهتر خود را بپیمایند.

وی هدف دیگر در این رابطه را معرفی والیبالیست های خوب این منطقه به تیم های استان دانست و اظهار داشت: امیدواریم از این پتانسیل به خوبی استفاده و این مدرسه برای کلیه نوجوانان خواهد بود و علاقه مندان می توانند در این تمرینات حضور پیدا داشته باشند.

لازم به ذکر است: مدرسه والیبال هرند با همکاری حوزه بسیج امام حسن مجتی(ع) (حلقه نوجوانان شهید مصطفی کلانتر قریشی پایگاه قمر بنی هاشم ) زیر نظر دو نفر از بازیکنان جوان این رشته ابوالفضل کریمی و امیر حسین علیجانی در سالن آزادگان و در روزهای جمعه برای نوجوانان هرند مشغول به فعالیت می باشد. 

انتهای پیام/س



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.