معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان گفت: رسيدگی به خواسته های مردمی در خصوص مسايل انتظامی و پاسخگویی به شهروندان از اولويت های پليس فارس است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "ناصر كشاورز" در حاشيه ديدار مردمي مسئولان انتظامي استان فارس در دفتر نظارت همگاني پليس فارس، با بيان اينكه سامانه 197 پل محکم ارتباط مردم و پليس است، تصريح كرد: اين سامانه نقش مهمي در برآورد عملکرد پليس ايفا مي کند. 

وي اظهار كرد: برخورداري از نظرات و پيشنهادت سازنده مردم،‌ نظارت بيشتر بر كاركنان، كاهش زمينه آسيب براي كاركنان، پيگيري درخواست هاي شهروندان، رضايتمندي بيشتر مردم در ارائه خدمات پليس از اهداف سامانه 197 و دفتر نظارت همگاني فرماندهي انتظامي استان فارس است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان تعامل مردم با پليس را شرط اساسي و مهم در ايجاد امنيت پايدار دانست و گفت: يكي از راه هاي افزايش تعامل مردم با پليس سامانه 197 است كه در حقيقت اين سامانه پل ارتباطي مطمئن و محکم مردم با پليس است.

سرهنگ "كشاورز" ادامه داد: پاسخگويي به شهروندان از اولويت هاي پليس فارس است و در اين راستا سامانه 197 نقش مهمي در تقويت تعامل مردن با پليس و در نهايت کسب رضايتمندي بيشتر مردم داشته باشد.

وي ضمن تقدير از همكاري مناسب مردم با پليس، گفت: تعامل مناسب مردم فارس با پليس اين استان سبب كسب توفيقات متعدد و مناسبي در دستگيري و برخورد با مجرمان، كشفيات، ايجاد امنيت و افزايش احساس امنيت و گام نهادن برای رسيدن به امنيت پايدار شده است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.