بجنورد؛

استاندار خراسان شمالی سفیر ورزش های همگانی شد

استاندار خراسان شمالی به عنوان سفیر ورزش های همگانی معرفی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ در حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی بعنوان سفیر ورزشهای همگانی معرفی شد.

علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در نشست مجمع سالیانه هیئت ورزشهای همگانی در بجنورد گفت: در حال حاضر بیش از 20 درصد جمعیت کشور تحت پوشش برنامه های هیئت همگانی هستند که پیش بینی می کنیم در افق برنامه 1404 این رقم به 50 درصد برسد.

وی در ادامه خواستار تشکیل شورای عالی ورزش در استان به ریاست استاندار و در شهرستانها به ریاست فرمانداران شد و افزود: شورای عالی ورزش در حال حاضر در چند استان کشور فعال است و این شورا در مراکز استانها با دبیری مدیران کل ورزش و جوانان و ریاست و نظارت مستقیم استاندار در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی گام برمی دارد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن استقبال از تشکیل شورای عالی ورزش در استان گفت: طرحهای نیمه تمام ورزشی و پروژه های عمرانی نیمه تمام از جمله دغدغه های اصلی ورزش استان است و کمبود اعتبارات عمرانی باعث شده است که تکمیل این پروژه ها با کندی پیش برود.

در پایان این نشست پرویزی به عنوان سفیر ورزش همگانی معرفی و لوح و تندیس ویژه از سوی علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی به استاندار اهداء شد.

برگزاری مجمع سالیانه هیئت همگانی و تقدیر از فعالان و پیشکسوتان هیئت ورزشهای همگانی از دیگر برنامه های سفر یکروزه علی مجد آرا به خراسان شمالی است

 

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.