فرماندهی انتظامی شهرستان بویین زهرا از توقیف خودرو سواری پراید با خلافی 25 میلیون و 420 هزار ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوين؛رسول حسین‌آبادی افزود: مأموران پلیس راهور بخش «شال» بویین زهرا در راستای اجرای اقدامات کنترل ترافیکی، یک دستگاه خودروی پراید را به منظور کنترل مدارک متوقف کردند.

وی ادامه داد: با کنترل مدارک راننده و استعلام سوابق تخلفات آن، مشخص شد خودرو دارای 66 مورد تخلف و 25 میلیون و 420 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که خودرو مذکور برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: بیشترین تخلفات حادثه‌ساز خودرو سرعت غیر مجاز و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی است.

حسین‌آبادی با اشاره به ماده قانونی توقیف خودروهای با خلافی بیش از 10 میلیون ریال، تأکید کرد: در راستای اجرای بند هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهاي پيام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.