معاون فرهنگی دانشگاه آزاد کشور پیشنهاد داد: که منزل پدری استاد باستانی پاریزی به عنوان خانه آزاد اندیشان وخانه فرهنگ پاریز تبدیل شود.

تبدیل خانه پدری استاد پاریزی به خانه آزاد اندیشانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام طه هاشمی با تاکید بر اینکه وجهه بارز و بزرگ استاد باستانی پاریزی را می توان در آزاد اندیشی ایشان دانست گفت: همه آنچه این استاد به آن دست یافت به موضوع آزاد اندیشی وی بر می گردد.

وی ادامه داد: شخصیت هایی مانند استاد باستانی پاریزی تنها متعلق به ایران نیستند و همه جهانیان باید با آنها آشنا باشند.

وی تاکید کرد: همه دولتی ها هم باید به این شخصیت ها ارج بگذارند و این امر برای ارج نهادن به خود آنهاست.

حجت الاسلام هاشمی گفت: این کار که در دانشگاه آزاد آغاز شد، منحصر به یک شخصیت شناخته شده نیست.

وی افزود: درصدد هستیم که شخصیت هایی که جغرافیای سیاسی آنها در حال حاضر خارج از جغرافیای سیاسی کشور ماست نیز معرفی شوند و در این رابطه همه شخصیت های علمی، فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و مشاهیر و مفاخر مد نظر هستند.

وی تاکید کرد: تاکنون 2500 شخصیت معرفی شده اند که در حوزه های ملی، محلی، منطقه ای و بین المللی دسته بندی خواهند شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: بزرگداشت مفاخر و مشاهیر در شورای راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در نهایت می خواهیم فهرستی از شخصیت های بین المللی ایرانی را در دبیرخانه یونسکو به ثبت برسانیم که این کار بزرگی است که با هدایت اساتید از سوی دانشگاه آزاد آغاز شده است.

حجت الاسلام هاشمی گفت: یکی از اهداف مورد نظر در این رابطه، توجه به سبک زندگی این بزرگواران و مدل سازی از زندگی این افراد است .

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.