مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جلد سوم کتاب فار نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد و همزمان با بزرگداشت روز شهدا رونمایی می‌شود.


به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ غلامرضا حقایق‌پور  اظهار کرد: این استان بیش از 3 هزار شهید تقدیم نظام کرده است.

وی افزود: یک سوم این شهدا دارای وصیت‌نامه هستند که وصایای آنان توسط حسن شکیب‌زاده نویسنده دفاع مقدس با عنوان کتاب فار، گردآوری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه کتاب فار، مجموعه وصایای شهدای این استان است، بیان کرد: این کتاب در قالب 3 جلد، تدوین می‌شود که جلد اول و دوم آن، وصیت‌نامه بیش از 600 تن از شهدای دفاع مقدس بوده که منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

حقایق‌پور ادامه داد: جلد سوم کتاب فار نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد و همزمان با بزرگداشت روز شهدا رونمایی می‌شود.

این مسوول عنوان کرد: در کتاب فار، بخش‌هایی از وصیت‌نامه‌ شهدای این استان‌ که کاربرد اجتماعی، فرهنگی و دائمی و عمومی دارد، گردآوری شده است و تدوین وصیت‌نامه‌های شهدا به این شیوه و روش برای نخستین بار در قزوین اجرایی شده است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پيام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.