"کوچه کتاب" مشهد فردا میزبان مهدی مسائلی و دو اثر ارزشمند او پیرامون وحدت میان مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نشست رادیویی "کوچه کتاب" در آستانه هفته وحدت، میزبان دو کتاب "پیشوایان شیعه، پیشگامان وحدت" و "لعن های نامقدس" نوشته مهدی مسائلی است.

"پیشوایان شیعه، پیشگامان وحدت" توسط نشر سپیده باوران منتشر شده و در بخشی از آن آمده است:

"وحدت و همبستگی در هر جا و هر زمان و میان هر ملتی وجود داشته باشد، برای آنان عزت و کامیابی و پیروزی فراهم می آورد و از سوی دیگر، تفرقه و تشتت و اختلاف و چند دستگی در هر جا و هرگاه و در هر گروهی رخ دهد، ضعف و زبونی و شکست و نابودی و ناکامی را در پی دارد. این سنت تغییر ناپذیر تاریخ است و مسلمان و غیر مسلمان و شرقی و غربی و دیروز و امروز نمی شناسد. هم از این رو اهل بیت عصمت و طهارت - علیهم السلام - نیز به عنوان هادیان امت اسلامی، همواره در پی تحقق این معنای عظیم بوده و کلام و سیره و رفتار آن بزرگواران از شاخص ترین الگوها برای تحقق انسجام اسلامی است. به گونه ای که فقط با اندکی بررسی در روایات و سیره ی رفتاری ایشان، پی به شدت اهتمام آن بزرگواران به مقوله ی وحدت و انسجام اسلامی خواهیم برد و از عظمت این معنی نزد آنان به شگفت خواهیم آمد. پس چه بی راهه می رود اگر کسی ادعای پیروی از ایشان را داشته باشد و این راه و مسیر را دنبال ننماید."

همچنین نویسنده درباره کتاب "لعن های نامقدس" می گوید: "در این کتاب درباره لعن‌های موجود در آیات و لعن علنی که با تصریح به نام افراد صورت می‌گیرد، نوشته ام و این روند را در مخالفت با سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام و مدلول آیات و روایات دانسته ام."

این نشست تخصصی ساعت 18 یکشنبه 6 دیماه با حضور مولف و دوست داران کتاب در تالار اندیشه بازار کتاب گلستان برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کتاب ، وحدت ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.