آیین اختتامیه نخستین جشنواره شعر نیاوران هشتم دی ماه همزمان با روز هفدهم ربیع، ولادت پیامبر رحمت(ص) و امام جعفر صادق(ع) در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ نخستین جشنواره «شعر نیاوران» با هدف اعتلای زبان پارسی، فرهنگ اصیل آیینی و ملی، ترویج صلح و دوستی، حمایت از محیط زیست با زبان هنر و کشف استعدادهای جوان توسط  بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در دو بخش آزاد و ویژه برگزار شده و در مراسم اختتامیه اسامی نفرات برتر و آثار برگزیده این جشنواره اعلام خواهد شد.

این مراسم با حضور علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید برجسته حوزه شعر و ادبیات، پژوهشگران و دانشجویان حوزه ادبیات همچنین اعضای هیات داوران و شرکت‌کنندگان در جشنواره از ساعت 17 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود.

اجرای سالار عقیلی هنرمند صاحب نام کشور در روز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) یکی از بخش‌های ویژه آیین اختتامیه نخستین جشنواره شعر نیاوران خواهد بود.

گفتنی است؛ پس از انتشار فراخوان نخستین جشنواره شعر نیاوران نزدیک به 1500 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از بررسی آثار، اسامی نفرات برتر در بخش‌های مختلف این جشنواره در مراسم اختتامیه اعلام می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار