به مناسبت نهم دی ماه بیش از 30 برنامه شاخص در استان برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ومسئول ستاد بزرگداشت نهم دی و برگزاری مراسم دهه مبارک فجر آذربایجان شرقی در نشست اعضای این ستاد با اعلام این خبر گفت : روز نهم دی روز امتحان و روز تشخیص مدافعان نظام از دیگران است و همه دستگاهها باید برای برگزاری با شکوه تر چنین روزی خصوصا در شهرستانها همت و همکاری کنند .

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اینکه فتنه گران و حامیان آنها در صدد ایجاد دوگانگی در کشورند افزود : مردم با بصیرت ایران در این زمینه با هوشیاری کامل توطئه آنها را خنثی می کنند .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم با اشاره به لزوم همکاری و حرکت های موثر و صادقانه در این مناسبت گفت : با توجه به جنبه سیاسی نهم دی باید کمک کنیم تا این مراسم و نیز برنامه های دهه فجر با شکوه تر و در شان استان برگزار شود.

سید محسن لطیفی برنامه ریزی های مناسب و همت ارگانهای مسئول را در این زمینه لازم دانست و از آمادگی کامل رسانه ملی در این حوزه خبر داد .

در این نشست کمیته های مسئول در زمینه برگزاری هر چه بهتر مراسم نهم دی و دهه فجر ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود ، برنامه هایشان را اعلام کردند .
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.