معاون عمرانی وزیر گفت: امید بر این است که ما بتوانیم حداقل 400 پروژه آموزشی را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، آموزشگاه بدری برهانی امروز افتتاح شد که در این مراسم فرزندان مرحوم برهانی، مهندس ورناصری، دکتر رئیسی و دکتر حافظی حضور داشتند و از کلاسها، کتابخانه و کارگاه‌های فناوری در این مدرسه بازدید به عمل آوردند.
 
طی این مراسم دکتر رئیسی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس خاطر نشان کرد: افرادی که از اموال برای تعلیم و تربیت می‌گذارند نایاب هستند اما خوشبختانه خیرین مدرسه ساز در اداره آموزش و پرورش حضور جدی دارند، امسال حداقل 400 پروژه آموزشی توسط خیرین به بهره برداری خواهد رسید.در حال حاضر 2 میلیون و 400 هزار نفر از دانش‌آموزان نیز در مدارس خیرین تحصیل می‌کنند.
 
وی افزود: اگر کمک خیرین نبود، مشکلات آموزش و پرورش چند برابر مشکلات قبل می شد و ما نیازمند کمک خیرین هستیم و آموزش و پرورش نیز بدون مردم قابل اداره نیست و ما با آغوش باز از جامعه خیرین ساز استقبال می‌کنیم. 

100 هزار خیر در خارج از ایران داریم 
حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در طی این مراسم بیان داشت: اولین پیام و وحی که بر پیامبر(ص) نازل شد خواندن بود و خیرین ما در حال حاضر این بستر را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند تا به تحصیل بپردازند . 

وی بیان داشت: ما در سایه امنیت گرد هم جمع شدیم و جشن می‌گیریم . زیرا خیرین بستری را فراهم می‌کنند که در تولید علم و دانش موثر است ما می‌دانیم که روح این خیر بزرگوار حضور فیزیکی در این جشن دارد و شاهد این جشن و سرور خواهد بود. فرزندان این خیر نیز راه وی را ادامه می‌دهند زیرا این راه راهی پر ثمر خواهد بود که برکات آن در زندگی آنها ماندگاری خواهد داشت. 

حافظی در پایان گفت: 600 هزار خیر در کشور و 100 هزار خیر در خارج از ایران هستند تا جایی که 10 درصد از دانش‌آموزان در برون‌مرزها مشغول به تحصیل هستند، جامعه خیرین در سطح جهان حضور فعالی خواهند داشت تا بتوانند در ادامه تحصیل این فرزندان نقش داشته باشند. همچنین باید در نظر بگیریم که معامله با خدا هیچگاه ضرر ندارد .




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار