رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: 250 مؤسسه در آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و اتفاقات 88 هم طراحی شده بود.

پیرهادی: فعالیت 250 مؤسسه در آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پیرهادی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در مراسم همایش بسیجیان که امروز در مؤسسه فرهنگی سیدالشهدا برگزار شد با بیان اینکه هموطنانمان به فرهنگ انقلابی همیشه پایبند هستند اظهار کرد: حماسه 9 دی دنباله رو فرهنگ انقلابی و اسلامی و مبانی دینیمان بود.

وی افزود: افراد و هم‌چنین کشورهایی به دنبال این هستند که با نظام اسلام مقابله کنند و به این انقلاب بزرگ آسیب وارد کنند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با تأکید بر اینکه 250 مؤسسه در آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند گفت: درگیری‌های سال 88 هم طراحی شده بود و به دنبال این بودند که به نظام و انقلاب آسیب وارد کنند.

پیرهادی تصریح کرد: آن‌ها با جمهوریت مشکل دارند و به دنبال این بودند که نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند و برای محقق شدن این امر عده‌ای را با خود همراه کرده بودند.

وی اضافه کرد: عده‌ای در سال 88 با اصل ولایت فقیه مشکل داشتند و به دنبال این بودند که علاوه بر ولایت فقیه، واقعه عاشورا را هم زیر سؤال ببرند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در پایان با اشاره به حماسه 9 دی خاطر نشان کرد: این حماسه اقدام انقلاب، جهادی و بسیجیان در کنار مردم بود که با هشیاری تمام انجام شد و به تمام دنیا نشان داد که در هر زمان همه یک صدا از جمهوریت و انقلابیت دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار