باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

سراب "تجزیه اهواز"/تاکتیک‌های صدامی "جزیره بحرین"

اخیرا ادعایی از سوی سران "جزیره بحرین" مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تحرکات ضد ایرانی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که به عنوان ارتجاع منطقه شناخته می‌شوند ، باعث شده تا بدبینی‌ها نسبت به عدم حسن نیت کشورهای حاشیه خلیج فارس درباره ایجاد روابط با ایران افزایش یابد.  


به نظر می‌رسد کشورهای حاشیه خلیج فارس یاد اوایل جنگ تحمیلی افتاده اند و با طرح برخی ادعاها به دنبال ضربه زدن به  امنیت ملی جمهوری اسلامی هستند که این پروسه با اتحاد ملی و انسجام و اقتدار نیروهای مسلح میسر نخواهد شد.


اخیرا برخی نمایندگان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با طرح ادعایی خواستار جدایی  "استان خوزستان"  تحت عنوان "اهواز" از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل شدند و این در حالی است که "جزیره بحرین"  از نظر وسعت 6 برابر کوچکتر از کوچکترین استان ایران است. 




سراب





**بازخوانی یک ادعا

چهل عضو پارلمان "جزیره  بحرین"، با امضاء تفاهم‌نامه‌ای فیمابین که پنج نفر از همکارانشان به هیئت رئیسه این پارلمان تحویل دادند، در اقدامی گستاخانه و تجاوزکارانه، خواستار به رسمیت شناخته شدن  "استان خوزستان ایران"، به عنوان یک کشور عربی تحت اشغال شدند. یکی از اعضاء پارلمان بحرین گفت: "این تفاهم‌نامه خواستار احتساب " اهواز"، به عنوان یکی از سرزمین‌های عربی شده و مردم آن را مردمی عرب خوانده است که تحت اشغال ایران قرار گرفته‌اند." این تفاهم‌نامه در ادعایی ساختگی، تهران را به اعمال خشونت علیه مردم اهواز در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی موجود و نبود نقشی عربی متهم کرده است.


"عبدالله بن حویل" -رئیس کمیته امور خارجی و امنیت ملی پارلمان  "جزیره بحرین"- در اظهاراتی گستاخانه و بی اساس گفت: "این تفاهم‌نامه، آرمان ملتهای عربی و اسلامی مبنی بر نجات مردم  "اهواز" از ظلم، ستم و اسارت دولت ایران که برای دهه‌های متمادی ادامه داشته است را بازتاب می دهد. این تفاهم‌نامه، آغازی برای انتقال صدای مظلومیت مردم اهواز به جهان خواهد بود؛ مردمی که از سیاست های تبعیض آمیز دولت ایران به شدت رنج می برند." همچنین  بن حویل ادعاهایی را درباره  "دخالت ایران در یمن و عراق و جزیره بحرین" و "الحاق جزایر سه گانه ایرانی" به امارات مطرح کرده است.



**کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و خصوصا "جزیره بحرین"  تاکتیک صدام را در پیش گرفتند

اولین نکته ای که درباره سخنان  "عبدالله بن حویل"  مشاهده می‌شود اینکه مقامات عربی خواستار جدایی خوزستان (اهواز) و به رسمیت شناختن آن به عنوان یک کشور عربی تحت اشغال هستند که در این زمینه باید گفت کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و خصوصا "جزیره بحرین"  تاکتیک صدام را در پیش گرفتند و لازم به توضیح است در اوایل انقلاب که جمهوری اسلامی ایران با امکانات کم در مقابل بیش از چهل کشور دنیا ایستاد و بالطبع اکنون که انواع امکانات نظامی و اتحاد و انسجام داخلی را دارد یقینا در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری هیچ گاه خواسته مقامات عربی و از جمله  "جزیره بحرین" محقق نخواهد شد.  


صدام زمان حمله به جمهوری اسلامی ایران 4 هدف را تعریف کرد که یکی از آن‌ها اشغال خوزستان و تجزیه این استان  بود؛ اما پس از 8 سال جنگ نه تنها این هدفش محقق نشد بلکه ایران در دوران دفاع مقدس به پیروزی های مهمی دست یافت و عملیات‌های  "کربلا" و "والفجر" مدرک واقعی در این زمینه است.



**"جزیره بحرین"  تا سال 1972 جزیی از خاک ایران بود

"جزیره بحرین" که تا سال 1972 جزیی از خاک ایران به حساب می‌آمد، امروز به دنبال جدا کردن منطقه ای است که حتی آمریکا با طرح "غرب آسیا جدید" نتوانسته آن را محقق کند و به نظر می‌رسد شاهزاده های بحرینی کمی از واقعیت‌ها و مولفه های قدرت ایران ناآگاهند.


نکته دیگر حائز اهمیت اینکه تمام  اقوام در ایران اعم از عرب، کرد، ترک، لر، بلوچ، ترکمن، بختیاری، گیلک ، بختیاری و . .. همانطور که تمام مقامات کشورمان بارها اعلام کرده اند برابر و برادر در کنار هم زندگی می‌کنند و توطئه های خارجی برای تفرقه افکنی نمی‌تواند موثر باشد.



**مردم استان خوزستان و به خصوص شهر  "اهواز" هیچگاه به دنبال تجزیه  نبودند

علاوه بر این مردم استان خوزستان و به خصوص شهر  "اهواز" هیچگاه به دنبال تجزیه  نبودند و در دوران جنگ تحمیلی رشادت های بسیاری در نبرد با "صدامیان" از خود به نمایش گذاشتند  و طرح این ادعا خلاف واقعیت است.


 رشادت های مردم استان  "خوزستان" در اویل جنگ تحمیلی هیچگاه از یادها پاک نخواهد شد که با امکانات کم جانانه در برابر دشمن ایستادند و حماسه‌ها آفریدند و شهدای بسیاری در راه دفاع از کشور و میهن پرستی تقدیم کردند.   


کشورهای عربی عضو ائتلاف سعودی تلاش می‌کنند تا شکست های خود را در یمن و سوریه و عراق جبران کنند و از این طریق به دنبال کشاندن جنگ نیابتی به مرزهای کشورمان هستند که این موضوع  جمله مهم رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) را که چند ماه پیش مطرح فرمودند به یاد می آورد.
 


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا در تاریخ 30 اردیبهشت 94 در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) فرمودند: بنده خبرهایی دارم از اینکه دشمنان ما با همراهی برخی از مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج‌فارس - نه همه‌شان، بعضی - درصدد هستند که جنگهای نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند. پاسداران انقلاب اسلامی و همه‌ی پاسداران حریم امنیّت ملّی در سازمانهای مختلف بیدارند، هوشیارند؛ این را بدانند که اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی بسیار سخت خواهد بود (بیشتر بخوانید).



سراب

سراب



  ایشان افزودند: این راه روشنی است، این راه گشوده و گشاده‌ای است، این افق آشکاری در مقابل ملّت ایران است که ملّت ایران دارد با کمال امیدواری بحمدالله این راه را طی میکند؛ البتّه پیمودن راه‌ها به سوی هدفهای بزرگ خستگی‌هایی دارد، هزینه‌هایی دارد، مشکلاتی دارد. آن کسانی که انسانهای لایق در طول تاریخ شمرده شده‌اند، آن ملّتهایی که مدال لیاقت از تاریخ گرفته‌اند، آنهایی هستند که از مشکلات خسته نشدند، در مقابل چالشها به زانو درنیامدند، در مقابل دشمنان زورگو عقب‌نشینی نکردند، حصار مستحکم عزم و اراده‌ی ملّی را در مقابل هرگونه تجاوزی - تجاوز زبانی، تجاوز عملی، تجاوز سخت، تجاوز نرم - در مقابل همه‌ی این تجاوزها نشان دادند. ملّت ایران از جمله‌ی این ملّتها است؛ ۳۵ سال است که ملّت ایران در این راه دارد میرود؛ امروز شما جوانان عزیز، میوه‌های نورسیده‌ی این عرصه هستید؛ ان‌شاءالله این بار سنگین را شما و دیگر جوانانی که در سرتاسر کشور مشغول کارند، مشغول تلاشند، مشغول تحصیلند، بر دوش بگیرید؛ ان‌شاءالله این امانت را بهتر از ماها، بهتر از نسل پیش از خودتان به پیش ببرید و چشم شهیدان عزیز و بزرگوار ما را در پیشگاه الهی و در ملکوت الهی روشن کنید.



**جزایر سه گانه جز جدایی ناپذیر خاک ایران هستند

ادعای دیگری که جدا از تجزیه "خوزستان" مطرح شده ؛ تملک امارات عربی متحده بر "جزایر سه گانه ایرانی"  است که بارها اعلام شده جزایر مذکور جز جدایی ناپذیر خاک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.




ائتلاف سعودی که یحرین هم جزیی از آن بوده ، در جنگ یمن شکست خوردند و شلیک روزانه موشک‌های  "گراد" و "توچکا" به پایگاه نظامیان ائتلاف سعودی موید این موضوع است که  "شما که اکنون در یمن شکست خوردید چگونه می‌خواهید با ایرانی مقابله کنید که به گفته فرمانده کل سپاه میلیون‌ها نفر را دارد که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند".

گزارش از محمد زرچینی


انتهای پیام/




      برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
انشالله به موقع اش جزیره بحرین به استان ایران اضافه میکنم شایدم به نوکری ایرانیان قبولشان کنیم یا پس مانده اشغال خانه هایمان جهت فراوری به استانمان در بحرین در آینده نچندان دور منتقل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۲ دی ۱۳۹۴
من اول از همه چیز یک ایرانی هستم افتخار میکنم بعد عرب زبان اهواز هستم آل سعود هیچ غلتی نمی توانند بکنند جانم فدای رهبرم زنده باد ایران من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سفیرشو احزار کنن گوششو بپیچونن . ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۲ دی ۱۳۹۴
حکومت بحرین دست نشانده و جیره خوار حکومت وهابی عربستان الان که دم از آزادی و دموکراسی می زنند به فکر مردم خوزستان افتادند در صورتی که همه اینها مردم مظلوم عرب یمن و سوریه و عراق و به خاک و خون می کشند از اون طرف به فکر مردم خوزستان افتادند ننگ بر شما حکومتهای دست نشا نده امریکا من یک ترکم و به ایران عشق می ورزم همه جای ایران سرای من است اگه یه وجب از خاکم ایران تجاوز کنید جانم را فدای ایران می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
آقا اینا چشمشون به یه تیکه نفت اهوازه!....هه.... جدا بشه بعد اینا تسخیرش کنن بهش حمله کنن...نفتش مال اینا بشه ... مردم اهواز آلاخون والا خون بشن...کور خوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
اذربایجان سر ایران است وبه کسی اجازه دست درازی به میهنمان را نمیدهد لشکر عاشورا ومردم اذربایجان کوش به فرمان رهبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
اذربایجان سر ایران است وبه کسی اجازه دست درازی به میهنمان را نمیدهد لشکر عاشورا ومردم اذربایجان کوش به فرمان رهبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۲ دی ۱۳۹۴
به نطر من نباید زیاد روی این غلطای اضافی مانور بریم . باد معدش سربالا اومده شده یه حرفی مثل همه حرفهای ملک فلان و امیر فلان عرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۲ دی ۱۳۹۴
باسلام خدمت همه هموطنان عزیزم بنده یک عرب ایران وساکن اهوازم باتمام وجودم از وطن خودم درمقابل هربیگانه ای دفاع میکنم وبه هویت عرب و ایرانی خودم افتخار میکنم مانند تمامی قومیتهای کشورم هم هستم وهیچ وجه برتری بین ما ایرانیان نیست زنده باد ایران وایرانیان در سرتاسر جهان
لبیک یا سیدعلی ما آماده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
با سلام.
ماشالله نظرات هم وطنیام انقد جالب بود که دیگه نمیدونم چی بگم.

فقط یه جمله
ایرانی ایرانیه، ترک لر عرب و... نداره، من فارسم اما دربست نوکر هم وطنای عربم تو خوزستان هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۲ دی ۱۳۹۴
نمايندگان بحرين مشكلات مردم عرب جزيره خود را حل كنند بعد بفكر بقيه باشند تازه خوزستان نياز به انسانهايي ضعيف النفس و بيمار همچون عبدالله بن حويل ندارند من عرب خوزستاني هستم و به ايراني بودنم افتخار ميكنم بريد اينرا به اربابانتان بگوئيد هر كسي كوچكترين نظري به اين خاك مقدس كه خونهاي پاكي در آن ريخته شد بگذارد عذاب اول و آخر دنيا را به او مچشانيم اين بازي سياسي را جاي ديگري بكنيد اينجا بيشه شيرهاي بيدار در مقابل امپرياليسم است شما اي جزيره كه با يك جز و مد خليج فارس زير آب ميروي و نمايان ميشوي ديگر همسان امارات سهل وآسان هستيد تا با يك گردان سپاه بابودشويد تا امريكا و ناتو بخواهد خودش را برساند شما با خاك يكسان شده ايد پس زياد حرف نزنيد زندگي مزدوري تان را بكنيد كه اين باز از لطف ايران است قدر بدانيد كه همسايه قدرت مندي همچون ايران چشم طمع بشما ندارد كه لياقت نداريد كه زير لواي ايران باشيد هر چند با پول نفت پولدار و ثروتمند شده ايد ولي چيزي كه كم داريد عقل است كه خدا آنرا بخاطر غرور تان از شما گرفته همان مثالي كه مورچه وقتي ميخواهد خود را هلاك كند بال در ميآورد و سمت نور شمع ميرود و ميسوزد.پس سكوت سكوت و سكوت تا منطقه آرام بگيرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
اصلا بحرین وامارات مال ماست از قدیم هم مال ما بوده وهست ما هم تصویب کنیم یکی از استانهای ما بشه تا روشون کم شه این وهابیون خوزستان عشق وناموس ماست تو خواب شاید کم رنگ ببینید نامردا با ایران در نیفتید اطلاع رسانی شود به وحشیهای وهابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ما ایرانیها یه شهر که خرمشهر نام داشت داشت رو از دست ندادیم براش 300000 شهید دادیم برای خون دادیم جون دادیم جوان دادیم حالا شما ها اومدین میخواین خوزستان رو بگیرین بخدا مثل زمان جنگ اولین کسانی که گلوی شما رو فشار میدن خود هم وطنان عرب ما در خوزستان و دیگر جاهای دیگر استانهای ایران اجداد شما را جلوی چشمانتان می آورند.به نظظر میرسه نظر سنجی موسسه گالوپ رو مبنی بر الحاق بحرین به ایران رو که بیشتر مردم بحرین به این الحاق رای مثبت دادند رو فراموشش کردین اگه بخواین با ما وارد جنگ بشین هموطنان بحرینی ما آماده ساقط کردن شما هستند و اگر رهبر انقلاب اجازه دهند ما هم به آنها کمک خواهیم کرد تا دوباره هموطنان ما به کشور خود برگردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۲ دی ۱۳۹۴
بحرین یکی از استانهای کشورمان است وبه صورت غیرقانونی از کشورمان جدا شده است.دولتمردان کشورمان باید از هر راه ممکن اقدام کرده واین استان را به کشورمان برگردانند مثل جزیره کریمه روسیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۲ دی ۱۳۹۴
آقا یه دو دقیقه بوق بزن میخوام یه حرفایی به این بحرینیه بزنم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ایران ای وطن من دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
بحرین که مال ایرانه
شاه گفته بود فقط 30 سال مستقل باشن
حالا وقتشه یه دهیار بوشهری بفرستیم اونجارو مدیریت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۲ دی ۱۳۹۴
باید سفیر ایران از بحرین فرا خوانده شود و ما هم ادعای الحاق بحرین به ایران را در مجامع جهانی و دادگاه لاهه مطرح کنیم اگر به جایی نرسید با حمله به بحرین این جزیره ایرانی را آزاد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ایران نباید اینقدر دست به عصا راه بره که یه کشوری مثل بحرین بخواد برا ما عرض اندام بکنه. ایران باید با یکی از کشورای منطقه مثل عربستان قطر و یا همین بحرین وارد جنگ بشه و با خاک یکیش بکنه تا چشم بقیه کشورا به حساب بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
چو ایران نباشد تن من مباد ...... شمال و جنوب و شرق و غربش هم فرق نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
بد نيست يه نگاهي به زمان جنگ ايران و عراق بندازن بچه هاي خرمشهر عرب و عجم دست خالي چهل و پنج روز مقاومت كردن كه خرمشهرو از دست ندن اخه شماها چي ميگين شماها كه غيرت ندارين شماها كه امام حسين ندارين شماها كه سيد علي ندارين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۱۲ دی ۱۳۹۴
دستور از بالا برسه بحرین که هیچ امارات رو برای اهوازی ها میاریم شهرستانشون بشه , اهوازی ها زمانه جنگ سنگه تموم گزاشتن حالا نوبته ما تهرانی هاست واسشون سنگه تموم بزاریم ,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۲ دی ۱۳۹۴
اگه آقا دستور بدن، همین بچه های دبستانی که در گوچه ها فوتبال بازی می کنند، بروند و بحرین را از نقشه محو کنند.(البته در نقشه های با مقیاس بزرگ که خودش محو هست!) تا این حرامزادگان خیکی آل خلیفه حرف مفت نزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۱۲ دی ۱۳۹۴
منهم بچه جنوب ایرانم و گوش بفرمان رهبرم. اینا باید بدونن راه ما راه شهیدانه بزرگی همچون جهان آراست و در مورد دین و وطن با هیچکس شوخی نداریم و فقط گوش بفرمان ولی امرمان هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
باسلام اینجافلات ایران هست حکایت زشیرشترخوردن وسوسماره ایران من ای فلات بزرگ همیشه دشمن داشتی چونکه بزرگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
چه لقمه ی بزرگی خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۲ دی ۱۳۹۴
ما فرزندان اهواز همیشه به ایرانی بودن خودمون میبالیم و برای زره زره خاک وطنمون ایران جونمون رو هم فدا میکنیم و به امید خدا جزیره بحرین رو که جزئی از ایرانه پس خواهیم گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۲ دی ۱۳۹۴
افتضاحات یمن رو جمع و جور که شد بیایید ببینیم چی میگین
چند تا ناو دورو بروتون گرفتن جو گیر شدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۲ دی ۱۳۹۴
با دوتا دونه کاغذ میخان بگیرن هه عربای جاهل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
آقا یه فکری برا آذربایجان بکنید اگه تا چند سال دیگه به ایران برنگرده دولت کثیفش مردمشو که شیعه هم هستند لامذهب میکنه و کار از کار میگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
آخه بحرین کجاتو بزنیم.. با چند تا آفتابه آب میخوای داخل خلیج همیشه فارس حلت کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۲ دی ۱۳۹۴
باید یه گوش مالی کوچولو به بحرین بدیم. این جوجه ها زیاد دور برداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سلام من عرب زبان هستم ساکن منطقه بهارستان اهوازم از مسئولان میخواهم بحرین را به ایران برگردانند جانم فدای سید علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۲ دی ۱۳۹۴
سلام ودرود من ازشمالی ترین نقطه ایران عزیز ومقتدربه اهوازی های باغیرت.لطفا"قاطع پاسخ این مسلمان نماهاروبدین,خفه شن.هرچندجواب ابلهان خاموشی است.
وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
امریکا و اسراییل و انگلیس و عربستان را تجزیه خواهیم کرد اگر پا از گلیمشان فراتر گذارند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
درمقابل این گستاخی ایران باید طرح مالکیت خود بربحرین راپیش ببرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
تنها راهش اینه ما ادعای برگشت بحرین رو ب خاکمون بکنیم. با جدیت و محکم. بعد ببینید واسه حفظ بحرین حاضرن چه باجی ب ایران بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه
به قول سریال طنز شبهای برره ؛خاک وچوک چه جسارتاااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
بحرین جزئی از خوزستان است .و باید به ایران بازگردد . مردم بحرین هویت ایرانی دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ورودی شهر خرمشهر زره جمعیت 80 میلیون یعنی این شهرکل ایرانه ازفرمانده پادگان دژمیخواهیم که بحرین رابه خاک وطن برگرداند تاایرانی های استان بحرین هم حس قدرت رادرسایه کشوربزرگ ایران خودشان بچشند وبه عراب فخر بفروشند بحرین استان 33ایران منتظراست که ازاشغال ال خلیفه ازاد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
به این میگن فرار رو به جلوی حکام بحرین
مردمش از دست حکامش به جور اومدن و میخوان برگردن به ایران
حکام بحرین هم این حرف رو میزنن تا فرار رو به جلو داشته باشن
بحرین هم به زودی جزئی از ایران خواهد شد
همانطور که به زودی جمهوری آذربایجان هم جزئی از ایران خواهد شد
در ایران ترک و کرد و لر و بلوچ و فارس و گیلک و همه با هم و کنار هم هستن
به کوری چشم دشمنان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
کاری نکنین پرمون بهتون گیر کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
آدم ننگش میاد بگه
خوزستان مال بحرین. قحطی کشور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
لطفا در مورد بازگشت بحرین به دامان کشور عزیز ایران جلسه بذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ایران همان خوزستان است و خوزستان همان ایران است
حالا باید دو قسمت جداشده ازخاکمان یعنی بحرین در ابتدا و سپس اذربایجان را دوباره به ایران عزیزمان برگردانیم
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری باغیرت
۰۴:۴۹ ۱۲ دی ۱۳۹۴
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما تو بسیج اندیمشک چنان آموزش دیدیم که برای سربازی آماده آیم بهتونقول میدهم بچه های گردان امام حسین کوی لور بحرین را تصرف میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
نماینده های اهوازی مجلس هم‌در مقابل این عمل باید درخواست برگزاری همه پرسی در بحرین برای پیوستن به ایران شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما عشایر عرب خوزستان تا پای جان از ایران عزیزمان و تمامیت ارضی خود دفاع میکنیم وتحت امر سید و مولای خود"سیدعلی خامنیی "هستیم و توطیه های امریکا وال سعود نجس را به کل خنثی خواهیم کرد ان شاالله.

لبیک یاسیدعلی خامنیی...
زنده باد ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ایران باید بحرین و اشغال کنه دیگه غلطای زیادی نکنن این پشه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
اين عربا چه فکري پيش خودشون ميکنن کافي توپ فوتبالشون بيافته تو خاک ما تا مثل يه آبنبات ابشون کنيم برن تو آب بد بشن نفت بعد ما استخراج کنيم تو چهارشنبه سوري بريزيم رو چوب آتيش بازي کنيم والا به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
بحرین مال ماست .چونکه مردم مسلمانش از ماست.انشاله هرچه زودتر پس گرفته میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
این حرف سران بحرینی فقط میتواند مصداق این شعر باشد
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست
عرض خود میبریو زحمت ما میداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
اقا ما بهرینمون رو میخوایم,به کی باید بگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
با سلام. من فقط این را بگویم که جزیره بحرین توسط انگلیس وعربستان از بی عرضه گی رژیم پهلوی اشغال شده وهمچنین شارجه نیز جزای از خاک ایران است من خودم طرحی دارم ومی خواهم این دو خطه را به خاک ایران برگردانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
اینها میدونن که با دم شیر بازی کردن یعنی چه ایران هر ذره ای از خاکش مقدس پس مواظب باشند .عرب ایرانی ساکن خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
من بچه اندیمشک هستم.لر و بختیاری و عرب همه از وطنمان دفاع میکنیم.و خوزستان همیشه قهرمان در آینده هم خواهد درخشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
الحرف المفت فی جزیره بحرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
چه غلطها.
خوزستان محروم مونده کم لطفی بهش میشه ولی ستون و پایه درامد نفتی ایرانه.تو خوزستان لر وعرب و طوایف و لهجه های گوناگون کنار هم زندگی میکنیم و با افتخار میگیم اییییراااانی هستیم.دست دراز شده به سمت خوزستان رو هم از بازو قطع میکنیم.همینم مونده بود بحرین برا ما تعیین تکلیف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
زنده باد ایران و ایرانی
ایران یعنی تمامیت ارضی و تمامی مردم و تمامی فرهنگ ها و گویش ها و مذهب ها "زنده باد لر و ترک و عرب و گيلکي و بلوچ و ....
هم وطنان بزرگوار به هوش باشیم و بصیر و اجازه نفوذ و تفرقه که حیله دشمن است را خنثی کنیم و متحد و یکدل باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
باید هر چه سریعتر قضیه داعش تمام شود .دشمنانش انقلاب بصورت برنامه ریزی شده بدنبال جنگ با حزب الله وایران میباشند .صحبتها وتحرکات آنها را باید جدی گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خوزستان سرزمین غیور مردان بختیاری است نه اعراب
Iran (Islamic Republic of)
hanikasir
۲۱:۳۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سلام مواظب حرفهایی که ناخواسته میزند باش چونکه باعث ایجاد فتنه می شود و رویاهای خلیج نشینان و غرب رو برآورده می کنید خوزستان متعلق به همه اقوام خوزستان و کل ایران است بختیار و عرب و لر و.. نداریم همه ما برادریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
مردم خوزستان چه عرب چه غیر عرب با دقت در تاریخ این منطقه سیاسی ترین قشر ملت ایران بوده و هستند این اعراب شکم باره عیاش و به غیرت هاشیه خلیج فارس کمتر از اونی هستند که قابلیت سروری به مردم شریف ایران را داشته باشند
از همه اینها گذشته کشوری که تاریخ نداره بیخود ادعای تاریخی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
با توجه به اینکه کشور های حاشیه خلیج فارس در زمان قدیم جر ایران بودند ما باید مثل روسیه که کریمه رو به یه چشم به هم زدن که جزء خاک خودش بود ضمیمه کرد بحرین رو باید با همان شیوه آزاد کرد چون ما در منطقه ای هستیم که میتوانیم حتی با قدرتهای بزرگتر هم در گیر شیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۱ دی ۱۳۹۴
کل بیش از ۸۰ درصد مردم بحرین خواستار الحاق به ایران هستند نمایندگان مجلس باید با جدیت این موضوع دنبال کنندو بحرین که در اثر یک فتنه انگلیسی از ایران جدا شد دوباره به اغوش وطن اصلی خودش ایران برگرده
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
جیره خواران عربستان حدو اندازه خوشان را بفهمند با این حرفها نمی توانند بین برادران ما تفرقه بیندازند مردم ولایت مدار استان خوزستان.اهواز و... ایرانی وعاشق میهن خودشان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سلام،شیخ نشین ها مواظب خودشان باشند که زیر ورو نشند ، بهتر دیگه خسپیده برا ی ما اربده نکشند که ره به جایی نمی برند ، جنگ 14و23روزه و8سالدفاع مقدس یادشان رفته!!!توصیه میکنم به شکم و.... برسند یادشون رفته که هویت مشخصی در استقلال ندارند!!! فکر میکنم این اراجیف برخاسته از معجون اروپایی باشد که داخل تنباکوی قلیانشان ریخته اندواثر کرده وگرنه اونا که که از خودشان فکری ندارن!!!واما هموطنان اهوازی میزبانان 8سال با جان ودل میزبانان رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند که از بهتری میزبانان والان هم حافظ ومیراث داری خون شهدا را در کربلای ایران به دوش می کشند وحتی اگر بگوییم بهترین پدران ومادران شهدا ورزمندگان مردم خوب خوزستان بودند که در 8سالدفاع مقدس مارا همراهی کردند* درود خدا بر مردم خونگرم خوزستان وتمام مردم مرزهای ایران *هوشیار باشید که به فرموده رهبری دشمنان به فکر راه اندازی جنگ قومی ، نیابتی ، جغرافیایی و....هست اما به لطف خدا وهوشیاری مردم شریف ایران اعم از ترک،کرد، بلوچ ، عرب، فارس، گیلکی و تمام قبایل ولهجه ها بادرایت رهبری وپیروی مردم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند !!! بازهم درود خدا بر غیور مردان خطه کربلای ایران شلمچه ، کرخه، کارون، رحمانیه، فکه، دشت عباس ، جزایز مجنون، اندیمشک، دزفول مقاوم اروند خروشان ، وسوسنگرد و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
بابا خیلی توجه نکنید بحرین جوونه و جویای نام از اول جدایش از ایران 44 سالش بیشتر نیست ما که هی بحرین بحرین میکنیم اون حال میکنه که اسم منو میبرن باید کمپینی برای الحاق مجدد بحرین درست کنیم تا اون هم به آرزوش برسه و یکی از شهرهای کوچولوی خوزستان بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
من نمی دانم چرا این کشوری های حاشیه خلیج همیشه فارس با این حرف ها خود را کوچک می شمارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
چه غلطا! مردم باشرف وباغیرت اهواز واستان خوزستان به غیرت وعزت وافتخار ایرانی بودن خود می بالند واجازه نخواهند داد کسی اینگونه توهین کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ایشالا بحرین دست شیعیان میفته و از ایران پیروی میکنه بعد از اون کویت و بعد از کویت نوبت به مناطق شیعه نشین عربستان میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
شمااگه به فكر عرب هابوديد فلسطين رو نجات ميداديد نه اينكه بااسرائيل دوست باشيد. قشنگ معلومه بفكر اعرابِ ايران نيستيد چون مشكلي ندارند بلكه شما هدفتون ازاين حرف كه دلتون مي خواد خوزستان از ايران جدابشه براي چاه هاي نفتِ و گاز خوزستان است نه براي اعراب. اين آرزو كه توي دلتونه است رو به گور مي بريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
مسئولان سفیه بحرینی بدانن که اگه غلط اضافی بکنن فرزندان این مرز و بوم از گوششان میگیرن و از بحرین بیرون میندازن و بحرین را دوباره به خاک ایران ملحق خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
یکبار دیگه راجع به این موضوع بنویسید با اقدام شدید انقلابی مواجه خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
اینا غلت اضافی میکنند من خودم اهل تبریزم همه جای ایران سرای من هست از اینا بزرگتر هم نتونستند غلتی بکنند جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
همه خاک ایران سرای من است
ان شاالله دور نیست روزی که شیعیان استان بحرین برای بیعت با رهبر وارد تهران بشوند و نیروهای نظامی ایران برای دفاع از استان بحرین وارد خاک این سرزمین جدا شده از آغوش مادر گردند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
بحرین باید به سرزمین مادری خود ایران بزرگ برگردد و ما هر چه لازم باشد انجام خواهیم داد تا این امر محقق گردد به امید آن روز با شکوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
قابل توجه همه ی اعراب حاشیه نشین خلیج فارس بخصوص خود فروخته های چون عربستان و بحرین و قطر . لازمه یاد آور بشم اگر شما آرشیو ندارید ما داریم و شما رو ارجاع میدم به مقاومت جانانه ی خرمشهر در اوایل جنگ تحمیلی که با امکانتی چون کلاش و ژسه تا آخرین قطره ی خونشون در مقابل صدام به اصطلاح عربتون ایستادن خیلی خوبه آدم سنجیده حرف بزنه تا باعث خنده ی دیگران نشه البته ما ازشون ممنونیم که هرزگاهی با این حرف های خنده دارشون باعث میشن کمی به حماقت هاشون بخندیم . ممنون میشم این کامنت رو توی نظرات ببینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۱ دی ۱۳۹۴
اینا همش غلط زیادیه .تو خواب هم نمی بینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۱ دی ۱۳۹۴
هر چقدر هم مشکلات بهمون فشار بیاره بازمم حاضریم جونمون در راهه رهبرو سرزمینمون بدیم در ضمن امریکا ودوستاش با این همه دکو پز نمیتونن هیچ غلطی بکنن بحرین که دیگه مال این حرفا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
صدام با اون همه قدرت و پشتیبانی کشور های قدرتمندی مثل امریکا نتونست حتی یه وجب از خاکمون کم کنه اونم در موقعی که ایران ارتش زیاد منسجمی نداشت جمهوری اسلامی نوپا بود حالا که بحمدالله همه چی داریم و قدرتمند هستیم بحرین میخواد خوزستانو جدا کنه!!!!!
یاد شعر فردوسی افتادم که میگه :
همه سر به سر تن به کشتن دهیم *** از ان به که کشور به دشمن دهیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
استان خوزستان قلب ایرانه ، فقط به تیم های دست اولش نگاه بندازید سه الی چها تا تیم در لیگ داره /
؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
از قدیم میگفتن رو که به مهمان بدید صاحب خانه میشه حالا بحرین یه جز خاک ایران بوده قاصبانش ادعای یه سرزمین دیگه هم میکنن خواب دیدن با یه موشک بیدارشون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
ما نیز خواهان بازگشت و الحاق جزیره ی بحرین به خاک و سرزمین پدری اش یعنی ایران بزرگ هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
بحرین جزئی از ایرانه. باید پسش بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
هههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخ مردم ازخنده
بحرین
قضیه مورچه و کله پاچه که میگن همینه
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
هههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخ مردم ازخنده
بحرین
قضیه مورچه و کله پاچه که میگن همینه
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
هههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخ مردم ازخنده
بحرین
قضیه مورچه و کله پاچه که میگن همینه
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
بحرین باید به اغوش گرم وطن خودش ایران برگرده وملت بحرین این امادگی رادارند مرگ برسلطنت طلبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
من بچه اندیمشکم،شمال خوزستان،شهری لر نشین،به لطف خدا و رهبرم،اونقدر آموزش های بسیجو چشیدیم ک فقط بچهای همین شهر واسه بحرین که همش یه وجبه کافیه دیگه چ برسه ب بچهای عربو بختیاری استان که هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
من بچه اندیمشکم،شمال خوزستان،شهری لر نشین،به لطف خدا و رهبرم،اونقدر آموزش های بسیجو چشیدیم ک فقط بچهای همین شهر واسه بحرین که همش یه وجبه کافیه دیگه چ برسه ب بچهای عربو بختیاری استان که هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
من بچه اندیمشکم،شمال خوزستان،شهری لر نشین،به لطف خدا و رهبرم،اونقدر آموزش های بسیجو چشیدیم ک فقط بچهای همین شهر واسه بحرین که همش یه وجبه کافیه دیگه چ برسه ب بچهای عربو بختیاری استان که هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ دی ۱۳۹۴
من بچه اندیمشکم،شمال خوزستان،شهری لر نشین،به لطف خدا و رهبرم،اونقدر آموزش های بسیجو چشیدیم ک فقط بچهای همین شهر واسه بحرین که همش یه وجبه کافیه دیگه چ برسه ب بچهای عربو بختیاری استان که هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
به نظر من بحرین غلط زیادی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۱ دی ۱۳۹۴
من اهل خرمشهر هستم ....حتی فکر جدایی خوزستان از ایران مشمئزکنندس ....ولی انصاف هم باید داشت ...چرا استانی مانند خوزستان که قلب ایان است و تقریبا اکثر صادرات نفت و داره باید در وضعیت بسیار وحشتناک از لحاظ بی کاری و فقر و نبود امکانات اولیه و زیر ساخت باشه ...اکثر امکانات و زیر ساختهای موجود در دو شهر ابادان و خرمشهر مربوط به زمان تسلط انگلیسیها برنفت جنوب در زمان طاغوت هست ...شهر های خرمشهر آبادان نیمه متروکه هستن...سریال کیمیا که در حال پخش هست تمامی صحنه های فیلم واقعیت دارندو او ضاع کنونی شهر خرمشهر آبادان بهتر از اینی که در سریال دیده میشود نیس....جاهای دیگه جنگ شد و سریع بازسازی شدند ...ولی خرمشهر و آبادان آب شرب ضعیف و شور و بد بو ....نبود برق رسانی خوب ...نبود کار و مهاجرت روزانه حداقل 5 خانواده از هر یک از این دو شهر به شهرهای دیگر رو سبب شده که در سال میشود تقریبا 1825خانواده که با این روند مهاجرت تا چند سال دیگه اینم شهرها متروکه میشوند...ما ایرانی هستیم .....خرمشهر فقط شهر ما نیست ...شهر تمام ایرانیان است ...جوانان غیوری که از تمامی نقاط ایران در خرمشهرشهید شدند ...خود و خانوادهایشان اهل این شهر هستن و اگر باز هم جنگ بشه باز تمامی جوانان ایرانی خرمشهری خواهند بود ....خرمشهر لوکیشن شهر جنگ زده سریالها و فیلمها نیست ....خرمشهر کربلای ایران است ...بخاطر شهدایمان در تمام ایران خوزستان را دریابیم ......سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۷ ۱۱ دی ۱۳۹۴
بله خرمشهر ما شما نیست متعلق به همه ایرانیهاست این را زمانی ثابت کردیم که از سراسر ایران برای نجات خاک پاک خرمشهر مردم آمدند و خونها نثار وطن کردند
Iran (Islamic Republic of)
علي
۲۲:۴۹ ۱۱ دی ۱۳۹۴
منم خرمشهريم،حاضرم از گرسنگي بميرم ولي به كشورم خيانت نكنم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۱ دی ۱۳۹۴
صدام با اون تجهیزات و ارتش هزاری نتونست کاری از پیس ببره اونوقت این عربی های اجنوی 40تایی میخان با یه بیانیه و چنتا کاغذ از ما بگیرن.....ههخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
خوزستان واس ماست،بحرین هم واس ماست،ما آماده پس گیری بحرین هستیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
بحرین باید برگردد به ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
لازم به ذکر است که اکثر ساکنین خوزستان فارس و لر زبان بوده و هموطنان عزیز عرب زبان ما در این استان نیز خود را ایرانی می دانند و همیشه در دفاع از ایران عزیز پیشقدم بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۲ دی ۱۳۹۴
اكثر مردم استانهاي خوزستان ايلام بوشهر فارس عرب هستنذ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
لازم به ذکر است که اکثر ساکنین خوزستان فارس و لر زبان بوده و هموطنان عزیز عرب زبان ما در این استان نیز خود را ایرانی می دانند و همیشه در دفاع از ایران عزیز پیشقدم بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۱ دی ۱۳۹۴
والا با امکانات وپیشرفت حال حاضر و غیرت ایرانی بحرین کمتر از 24 ساعت قابل تصرفه..با همین جوونا ک الان جونشون دارن فدای حرم میکنن..درود بر روح و روان پاک همه شهدای والامقام
۱۲
آخرین اخبار