هفته پنجم ليگ برتر واليبال بانوان با برگزارى دو ديدار در تهران و تبريز پيگيرى شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاى ليگ برتر بانوان، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست ديروز و امروز در شهرهاى تبريز و تهران پيگيرى و وارد هفته پنجم خود شد. 

در نخستين ديدار اين هفته از مسابقات، تيم شهردارى تبريز در خانه پذيراى تيم ذوب آهن اصفهان بود. اين ديدار با نتيجه ٣ بر صفر به سود ميهمان به پايان رسيد، ذوب آهنى ها در اين ديدار موفق شدند در سه ست پياپى با نتايج ٢٥ بر ٧، ٢٥ بر ٨ و ٢٥ بر ٩ حريف خود را شكست داده و با يازده امتياز در جايگاه سوم جدول رده بندى باقى ماند. 

در ديگر ديدار اين هفته از رقابت ها امروز و از ساعت ١٥ تيم دانشگاه آزاد اسلامى، پذيراى ديگر تيم تهرانى حاضر در مسابقات يعنى سايپا بود. شاگردان مريم هاشمى موفق شدند اين ديدار را كه در سالن علوم تحقيقات تهران برگزار شد، با نتيجه ٣ بر صفر به سود خود تمام كنند. مدافع عنوان قهرمانى در اين ديدار در ست هاى اول تا سوم به ترتيب با نتايج ٢٥ بر ١٢، ٢٥ بر ١٧ و ٢٥ بر ٢٢ حريف خود را شكست داد و موقتا با يك بازى كمتر نسبت به گاز تهران، صدرنشين رقابت ها شد.

هفته پنجم رقابت هاى ليگ برتر بانوان، فردا با برگزارى دو ديدار به پايان خواهد رسيد. 

در روز پايانى هفته پنجم، شهردارى تبريز و برق شيراز در تبريز به مصاف هم خواهند رفت و سايپا و گاز تهران هم در خانه واليبال با هم ديدار خواهند كرد. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار