با حضور استاندار آذربایجان غربی ستاد تجهیز درآمد استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ جلسه ستاد تجهیز درآمد آذربایجان غربی به ریاست استاندار آذربایجان غربی و با حضور معاون برنامه ریزی و امور اشتغال استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل دارایی و مدیران کل و سایر اعضای این ستاد، جهت بررسی گزارش وصول نه ماهه درآمدهای استانی سال 94، در سالن جلسات حوزه استاندار تشکیل شد.

سعادت در این جلسه با تاکید بر شناسایی منابع جدید و راه هاي فرار مالياتي در استان گفت: شناسايي مؤديان جديد و راه هاي فرار مالياتي نقش موثری در بالا بردن سطح درآمد های استان دارد.

استاندار آذربایجان غربی در اين جلسه با اشاره به عزم دولت برای کاهش وابستگی به درآمدهای حاصل از فروش نفت و پیش بینی ایجاد منابع جدید درآمدی برای رشد و توسعه استان، افزود: اعمال صحيح سياست‌هاي مالياتي را مي‌توان ابزاري در جهت افزايش تحرك، پويايي و حركت به سمت توسعه اقتصادي، اجتماعي تلقي كرد.

وی ادامه داد: اجراي ناصحيح سياست‌هاي مالياتي، موجب ضعف بخش‌هاي مختلف اقتصادي و عدم تامين منابع مالي دولت از اين روش و كند شدن حركت توسعه اقتصادي و اجتماعي مي‌شود.

گفتنی است در این جلسه مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرايي و اعضای ستاد به بحث و تبادل نظر در رابطه با وضعیت وصول درآمدهای دولتی و ارایه راهکارهای لازم برای افزایش درآمدهای استان پرداختند


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.