معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری با شرکت‌های بیمه در خصوص صدور بیمه‌نامه به صورت پایلوت خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: بیمه‌ها باید بپذیرند که برای شرکت‌های دانش‌بنیان بیمه نامه صادر کنند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه هنوز نتوانستیم بیمه مرکزی را متقاعد کنیم که بتوانند برای طرح‌های دانش‌بنیان بیمه نامه صادر کنند به عبارتی این تفکر حاکم نیست. 

دلیری تصریح کرد: بیمه مرکزی ریسک این کار را بسیار بالا می‌داند باید کار را به صورت پایلوت با شرکت‌های بیمه آغاز کنیم تا با این شرایط این تفکر برای مدیران بیمه مرکزی ایجاد شود که این اقدام شدنی است، زیرا تاکنون سابقه‌ی صدور بیمه‌نامه در این زمینه را نداشته‌اند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا این بیمه‌نامه برای شرکتهای دانش‌بنیان صادر می‌شود یا خیر تصریح کرد: جلسه‌ای را با مدیر عامل بیمه مرکزی داشته‌ایم ولی موفق نشده‌ایم در حال حاضر همکاران و دوستان با خود بیمه‌ها و شرکت‌های بیمه مذاکره می‌کنند تا بتوانند یک توافقی با یک تا دو بیمه داشته باشند تا یک کار بیمه‌نامه‌ای خاص به صورت پایلوت برای آن‌ها انجام بدهند که آیا شدنی هست یا خیر و بتوان آن را به همه بیمه‌ها تعمیم داد. 



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: معاونت علمی ، بیمه ، ریسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار