همسر ایده‌ال بودن از نگاه خانم‌ها، چگونه است؟

"یک مرد ایده‌ال" همسرش را شریک زندگی می‌داند و خود را در کنار او حس می‌کند نه در مقابلش.

به گزارش خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخلاف تصور خیلی از افراد، زنان در انتخاب همسر به عقل رجوع کرده و بدنبال یک تکیه‌گاه هستند و مردانی که دارای صفات خاصی هستند در بین خانم‌ها از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.
 
معمولا تفاوت قابل توجهی بین آن‌چه خانم‌ها از مرد مورد نظرشان انتظار دارند و خصوصیات واقعی آن شخص وجود دارد. به عبارت  دیگر خصوصیات واقعی آن شخص وجود دارد. به عبارت دیگر خصوصیات واقعی فرد مورد نظر و اسطوره‌ای که طرف مقابل از شخص مورد نظر برای خود ساخته است با هم متفاوتند.
 
** پس خانم‌ها بر اساس چه معیارهایی همسر خود را انتخاب می‌کنند؟
 
هما خرمی مشاور خانواده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: اغلب آقایان فکر می‌کنند خانم‌ها یک مرد پولدار موفق با ماشین لوکس و آپارتمان مجلل می‌خواهند اما در واقعیت این‌گونه نیست، چرا که اغلب خصوصیات خوب آقایان است که خانم‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد نه حساب‌های بانکی آنان.
 
وی افزود: مردانگی خصوصیات مثبت قطعیت، قدرت در عقاید، اعتماد به نفس، تکیه بر خود، ویژگی‌های اخلاقی خوب، صداقت و راستی است.
 
مردی که مردانگی دارد، شجاعت مقابله با سختی‌ها، درد و خطر را بدون عقب کشیدن دارد.
 
** همسر ایده‌ال بودن آسان است...
 
ملاک‌های انتخاب همسر یکی از اصلی‌ترین مباحث در مشاوره قبل از ازدواج است. برای داشتن ازدواج موفق فقط عزم و اراده برای ازدواج کافی نیست. باید به بلوغ اقتصادی، فکری، عاطفی، اجتماعی و جسمی رسیده باشید.
 
اصولا مرد ایده‌ال بیشتر خانم‌ها مردی است که در درجه اول با غیرت باشد و نسبت به خانواده‌اش و حریم خانواده‌اش حریم آن حرمت قائل باشد.
 
زنان، مردانی که خیلی تودار هستند را نمی‌پسندند. مرد ایده‌ال با همسرش حرف می‌زند. مسائل زندگی در ابتدا از طریق ارتباط کلامی، به ویژه بحث در مورد افکار، احساسات و آرزوی ما مطرح با یکدیگر در میان گذاشته می‌شود.
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۴
همش شعاره، خود من تا کار دارم با تحصیلات ام هر جا رفتم به جای اینا که گفتید پرسیدن حساب بانکیت چندتا صفر داره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۶ دی ۱۳۹۴
والا من دخترم هركسي اومده خواستگاري نه از خونه حرف زدم نه از پول نه جواهرات چون خودم كارمندم و اوضاع جامعه مسلطم و ميدونم پول در اوردن اونم حلال چقدر سختع واسه من مردونگي مهمه و صداقت اما هروقت حرف از ماديات نميزنم همين اقايون مي فرماين شما حتما يا عقب افتادي از جامعه يا عيبي داري به ماديات فكر نمي كني شما بگين بايد چه كار كرد من كه قيد ازدواجو زدم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۰۷ ۱۶ دی ۱۳۹۴
والا منم پسرم و بالای 20 موقعیت برای آشنایی ازدواج رفتم و تنها یکی یا دو نفر بحث اقتصادی و مادی براشون مهم بود و منم خوشم نیومد ولی در سایر موارد اصلا از مسائل مادی صحبتی نشد و من هم اصلا از عباراتی که شما عنوان فرمودید (عقب افتاده ، عیب داری و ...) فکرشو هم نکردم چه برسه به توهین به افراد و خدارو شکر هم با هم کفو خودم ازدواج کردم . فقط توکل برخدا و توسل بر ائمه علیهم السلام جواب داد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۱ دی ۱۳۹۴
ادرس بدید بیایم خواستگاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۱ دی ۱۳۹۴
بیا با من ازواج کن نه پول دارم نه کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
واقعا حق دارید درسته منم با اینکه یک مرد مجردم ولی با شما کاملا موافقم .دوره زمونمون همینه .ولی هنوز مردایی هستن که این ارزشها واقعا براشون مهمه.وشماهم نباید به این راحتی ناامید بشید .بسپارید به خدا .قسمت خیلی مهمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
باید به بلوغ اقتصادی و دیگر هیچ
به نظرمن که همش حرفه...
خانم ها ، نود و نه درصد اگه پسری پول داشته باشه ، جواب اوکی می دن...
یعنی اکثرا به واگیر پول پرستی مبتلا شدند..
کافیه یه جوون مثل من باشید که هم کار داره ،هم مدرک و هم اصالت...
ولی وقتی میری ، میگن خونه نداری...دیگه ...واااااای بر این ملاک بی ملاکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۵ دی ۱۳۹۴
فرد مهذب لازمه تا ارزشو رو از ضد ارزش تشخیص بده و گرنه این ها همه حرفه
آخرین اخبار