دادستان کل کشور گفت: آواز ظلم رژیم سعودی به تمام عالم خواهد رسید و ما شهادت آیت‌الله نمر را روز تولد او در جهان اعلام می‌کنیم.

اعدام رهبران مذهبی ختم ماجرا نیست/شهادت آیت‌الله نمر روز تولدش در جهان استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام رئیسی دادستان کل کشور در مراسم گرامیداشت «آیت‌الله نمرباقرالنمر» که صبح امروز با حضور شخصیت‌های لشکری وکشوری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، گفت: فت: با بیداری اسلامی که از سوی ایران در دنیا پا گرفته است امروز مردم دنیا به خوبی دریافته‌اند که باید ضدیتی نسبت به ظلم و فساد داشته باشند.

وی افزود: ملت‌های مسلمان به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بیدارشده‌اند و به برکت انقلاب اسلامی محوریت دینی خود را باز یافته‌اند.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه نظام استکباری همواره به دنبال این است تا کشورها و قدرت‌هایی که در مقابله با آنها برخواسته‌اند را از بین ببرد گفت: نظام استکباری جهان نظامی که به نام دین در دنیا شکل گرفته است را بعنوان یک مانع در مقابل اهداف استکباری خود می‌داند و لذا تلاش می‌کند که این نظام‌های دینی پا نگیرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکی از توطئه‌های نظام سلطه در 8 سال جنگ تحمیلی برعلیه ایران رخ داد تأکید کرد: ما دیدیم که در 8 سال جنگ تحمیلی تلاش دشمن برعلیه ایران بی‌نتیجه ماند.

وی در ادامه بیان داشت: استکبار جهانی در دومین تلاش خود سعی کرد تا نظام جمهوری اسلامی ایران تصویب نشود و در دهه سوم تلاش خود کوشید تا پیام جمهوری اسلامی ایران به خارج از مرزها کشیده نشود که هر سه این تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه تصریح کرد: دشمن برخلاف آنچه برنامه‌ریزی کرده بود می‌خواست تا اسلام ناب محمدی در جهان پانگیرد که نه تنها این اسلام پا نگرفت که سایر کشورها را هم متأثر از آن کرد.

دادستان کل کشور در ادامه تصریح کرد: امروز استکبار جهانی آل سعود را امتداد راهبردی نظام خود می‌داند و ما معتقدیم نظام حاکم بر بحرین و یا رژیم آل سعود بر همین اساس قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ بنده معتقدم فعالیت امتداد راهبردی نظام استکبار بر این است که نگذارد بیداری اسلامی در جهان شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی به برکت نقش ایران در جهان شکل گرفته است تأکید کرد: امروز مردم دنیا پیام انقلاب ما را به خوبی دریافت کرده‌اند و متخاصمان نباید با تصور اینکه با کشتن شیخ نمر و یا مجروح شدن شیخ زکزاکی می‌توانند این بیداری را محدود کنند، به مسیرشان ادامه دهند لذا امکان ندارد کسی بتواند بیداری اسلامی را خاموش و یا متوقف کند.

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به شهادت آیت‌الله نمر گفت: رژیم عربستان شیخ نمر را به وضع قبیحی اعدام کرد که باید بداند از دل خون شیخ نمر، نمرها و افراد مختلفی انشاء الله سردر می‌آورند.

وی تأکید کرد: نمی‌توان اعدام آیت‌الله نمر را ختم موضوع این فاجعه اعلام کرد چرا که شهادت آیت‌الله نمر به اینجا ختم نشده و آواز آن به گوش جهانیان خواهد رسید.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد:‌ ما روز شهادت آیت‌الله نمر را روز تولد او در جهان اعلام می‌کنیم چرا که راه این شهید پایانی نخواهد داشت.

دادستان کل کشور تأکید کرد: آنچه که ما امروز به نظام استکبار می‌گوییم این است که با به بند کشیدن، کشتن افراد و مجروح کردن اشخاصی چون شیخ زکزاکی و آیت‌الله نمر نمی‌توانند راه و مسیر این افراد را محدود کنند چرا که راه آنها روز به روز رو به گسترش خواهد بود و بر یاران آنها افزوده خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: به رژیم عربستان و دولت نیجریه می‌گوییم که بنای به ناحق ریخته شدن خون شهدا این نیست که آنها بتوانند به ستم خود ادامه دهند و خون این افراد مؤمن به هدر رود.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه با اشاره به رفتارغلط سازمان ملل در محکومیت ظلم‌های روا داشته به مردم یمن و موضوع فاجعه منا و همچنین اعدام آیت‌الله نمر گفت: سازمان‌های حقوق بشری انگار در خوابی فرو رفته و حوادث اخیر و همچنین ظلم‌های روا داشته به مردم را نمی‌بینند.

دادستان کل کشور ادامه داد: امروز عربستان قصد دارد فاجعه کشتار 5 هزار نفر در فاجعه منا را با مخفی کاری و از بین بردن اسناد و مدارک دور از چشم سازمان ملل مخدوش کند.

وی در ادامه تأکید کرد: امروز سازمان‌های جهانی نه فقط در مقابل خون آیت‌الله نمر که در برابر خون شهدای نیجریه هم مسئول‌اند بیان داشت: در حال حاضر مردم نیجریه به جرم حق‌گویی و حق خواهی به شهادت می‌رسند که باید جلوی این کشتار گرفته شود.

انتهای پیام/

برای دریافت پیامک‌ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار