فرمانده سپاه ناحیه همدان یکی از کارکردهای سپاه و بسیج را روشنگری و آگاهی‌سازی جامعه دانست و گفت: دشمن هرقدر توطئه کند، سپاه و بسیج تمام راه‌های نفوذ دشمن را خواهد بست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ حسن برزگر گفت: شرط تکمیل شدن اعمال و پیروزی در کارها تنها با اخلاص ممکن است و کاری که در راه خدا نباشد ماندگاریش کم و اثراتش اندک خواهد بود.

وی با بیان اشاره به توطئه و دشمنی برای سپاه هراسی و بسیج هراسی بیان داشت: تلاش دشمن این است که تلاش‌ها و سازندگی‌های سپاه و بسیج را در کشور بی‌ارزش جلوه داده و آن را صرفاً از بعد اقتصادی مورد نقد و بررسی قرار دهد.

وی یکی از کارکردهای سپاه را روشنگری و آگاهی‌سازی جامعه دانست و تاکید کرد: دشمن هرقدر توطئه کند، سپاه و بسیج تمام راه‌های نفوذ دشمن را خواهد بست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان نیز در این نشست با اشاره به شاخصه‌ها و امتیازات منحصر به فرد پاسداری اظهار کرد: پاسداران باید دارای ویژگی‌های بسیاری باشند که مقید بودن به نماز اول وقت یکی از این آنها است.

حجت‌الاسلام محمود قربانی حضور در نماز جماعت را یکی دیگر از ویژگی‌های پاسداری برشمرد و اضافه کرد: بعد معنوی و اعتقادی یک پاسدار همان میزان پیشرفت می‌کند که بعد نظامی آن و این دو از هم جدا و منفک نیستند.

وی تصریح کرد: یک پاسدار هم در تقویت بعد نظامی و هم در بالا بردن معنویت تلاش و مجاهده می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.