تبریز؛

دعوت از نمایش عروسکی وزوزی و قرمزی در تبریز به بزرگترین فستیوال عروسک‌گردانی اروپا

نمایش وزوزی و قرمزی در تبریز با هدف مقابله با نژادپرستی و ارتقاء همدلی و همزبانی در تبریز به بزرگترین فستیوال عروسک‌گردانی به اروپا دعوت شده و پیش از این در 7 فستیوال بین‌المللی حضور داشته است.

به گزارش 'گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علی برنون تهیه کننده و کرگردان این نمایش هدف از تولید وزوزی و قرمزی را مقابله با نژادپرستی و بالابردن تفکر همدلی و همزبانی در کودکان عنوان کرد.

برنون گفت: این نمایش توسط گروه میکا و با همکاری 30 نفر در بخش عروسک‌گردانی، صداپیشه‌گی، آهنگسازی، ساخت عروسک، ساخت دکور و گروه نویسنده‌گان در حال اجراست.

به گفته برنون گروه میکا برای اجرای این نمایش به بزرگترین فستیوال عروسک‌گردانی به اروپا دعوت شده و پیش از این در 7 فستیوال بین‌المللی حضور داشته است.

برنون افزود: نمایش وزوزی و قرمزی از 23 آذرماه در مجتمع فرهنگی-هنری 29 بهمن تبریز آغاز شده و تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت و درصورت مساعد بودن شرایط اجرای آن تا پایان بهمن‌ماه تمدید خواهد داشت.

تهیه کننده و کارگردان نمایش وزوزی و قرمزی افزود: اکران نمایش در طول ایام هفته تا قبل از ساعت 18 مختص دانش‌آموزان و از ساعت 18 به بعد مختص خانواده‌هاست.

این نمایش با همکاری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و معاونت پژوهش آموزش و پروش استان آذربایجان‌شرقی به اجرا درآمده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۱ دی ۱۳۹۴
سلام میشه رده سنی نمایش وزوزی و قرمیزی رو بفرمایین؟؟