فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: ماموران پلیس بیش از 61 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از 2 دستگاه خودروی سواری در زاهدان کشف کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: با کسب خبر مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند تا مقادیری موادمخدر را وارد شهر زاهدان کنند، تیمی از ماموران انتظامی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

غلامرضا جعفری ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مختصات خودروی حامل مواد شدند و پس از کسب نیابت قضایی و با کنترل خودروهای ورودی به شهر در محوطه چشمه زیارت به زاهدان موفق به شناسایی این خودرو که یک دستگاه پژو 405 بود شدند و بلافاصله آن را متوقف کردند.

جعفری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف 4 بسته موادمخدر از نوع تریاک به وزن 40 کیلو و 800 گرم شدند که به طرز ماهرانه‌ای داخل صندلی جلو و عقب خودرو جاسازی شده بود.

وی بیان کرد: در عملیات دیگری یک دستگاه خودرو پراید که در سطح شهر اقدام به توزیع موادمخدر می‌کرد را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را توقیف کردند که در بازرسی از این خودرو 20 کیلو و 350 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، شصت ویک ، کیلو ، تریاک ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.