رئيس هيات كشتي استان همدان گفت: بخش خصوصي مانند گذشته در ورزش سرمايه گذاري نمي‌كند و كار كردن در شرايط مالي فعلي بسيار دشوار است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛جلال صابريون در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان با بيان اينكه در كشتي فرنگي نياز به تجهيزات است، تاكيد كرد: كشتي در سراسر استان مشكلات عديده اي دارد كه از جمله آن مي توان به تعطيلي سالن مصطفي جوكار در ملاير به خاطر بدهي اشاره كرد.


وی با اشاره به اينكه مربيان براي فعاليت پول و حق‌الزحمه مي‌خواهند، اظهار كرد: متاسفانه مشكلات مالي زيادي داريم. فقط براي برگزاري يك دوره كارگاه دانش افزايي نزديك به 7 ميليون تومان پول لازم است.

صابریون گفت: امسال 12 مسابقه استاني در رده‌هاي سني مختلف برگزار كرده‌ايم و همچنين 12 اعزام نيز داشته‌ايم كه از جمله آنها مي‌توان به مسابقات جايزه بزرگ اسپانيا اشاره كرد و تا پايان سال به مسابقات معتبري چون جام شهيد هاشمي نژاد ورزشكار اعزام مي‌كنيم.

وي با بيان اينكه مديركل ورزش از جنس كشتي است و انتظارات اين جامعه بزرگ از دستگاه ورزش بالاست، تصريح كرد: منعم مدیری از جنس ورزش با توانمندیهای بالای علمی و عملی است.

صابريون گفت: از مديركل ورزش و جوانان استان همدان خواستاريم مطالبات داوران كشتي همدان نيز پرداخت شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.