مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: دستگاه ورزش نگاه ويژه‌اي به رشته هاي مدال آور نظير كشتي دارد و اعتقاد داريم با برنامه ريزي مناسب مي توان تا حدودي انتظارات را برآورده كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم در دیدار با مسئولان و خانواده کشتی استان گفت: دستگاه ورزش نگاه ويژه‌اي به رشته هاي مدال آور نظير كشتي دارد و اعتقاد داريم با برنامه ريزي مناسب مي توان تا حدودي انتظارات را برآورده كرد. چيزي كه پيداست اينكه رشته‌هاي ورزشي پرظرفيت در اولويت حمايت هستند.


وي با بيان اينكه تمامي هيات‌ها انتظار حمايت دارند، عنوان كرد: 400 هيات ورزشي در استان همدان فعال است که همگی انتظار حمایت های مالی دارند اما علارغم مشکلات مالی در حد توان از آنها حمايت مي‌كنيم.

منعم با بيان اينكه كنار كشتي و گوش شكسته‌ها هستيم، افزود: خوشبختانه ديدگاه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي به ورزش مثبت است و اميدواريم از طريق اين سازمان و اختصاص يك درصد بودجه دستگاه‌هاي دولتي بتوان نقشه‌اي روشن براي ورزش استان ترسيم كرد.

مديركل ورزش و جوانان استان همدان با بيان اينكه توسعه فضاي زيرساختي كشتي همدان بايد در اولويت قرار گيرد، گفت: همه قهرمانان تحت حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان هستند و نخواهیم گذاشت ورزشکاری به دلیل مشکلات مالی از عرصه قهرمانی باز بماند.

وي در پايان با آرزوي موفقيت براي ميثم جوكار در راه رسيدن به المپيك 2016 تاكيد كرد: در حد توان از اين کشتی گیر ارزنده استان حمايت مي‌كنيم و به زودي در اردوي تيم ملي كشتي حاضر و از نزديك در جريان آمادگي او قرار خواهيم گرفت.

انتهای پیام/ف

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.