جشن‌های دهه فجر با اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی در یزد برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا دشتی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی استان یزد را در راستای ایجاد شور نشاط عمومی ضروری دانست.

دشتی گفت : مشارکت سلیقه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های هنری دهه فجر نقش مهمی در انتقال اهداف انقلاب و ماندگاری بین اقشار مختلف جامعه دارد.

وی  فضاسازی مراسم‌های ملی و مذهبی ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان و انتقال ارزش‌های انقلابی به نسل جدید -شناخت ظرفیت‌های موجود فرهنگی، هنری و علمی و مدیریت برنامه‌های ملی و مذهبی را ازاهداف برگزاری جشن های دهه فجر عنوان کرد. 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی استان یزد را در راستای ایجاد شور نشاط عمومی ضروری دانست وگفت:  فضاسازی شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی به همبستگی و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیاز دارد..

دشتی مشارکت با دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد استان در راستای برگزاری مراسم‌های جشن انقلاب در مساجد مختلف را از دیگر برنامه‌های در دستور کار کمیته فضاسازی ستاددهه فجر استان یزد عنوان کرد وگفت مساجد به عنوان خواستگاه انقلاب اسلامی نقش مهمی در تبیین و انتقال ارزش‌های امام خمینی(ره) به نسل جدید دارند.

انتهای پیام/گ/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.