خرماها در آتش پختند

بخشدار آبپخش از وقوع حریق در یکی از سوله‌های مربوط به نگهداری خرمای خرید تضمینی سال 92 در آبپخش خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،علی مردانلو در ارتباط با آتش‌سوزی انبار نگهداری خرما در شهر آبپخش گفت:شاهد شروع حریق در انبارهای مربوط به نگهداری خرید خرمای تضمینی سال 92 در آبپخش بودیم.
 
وی در ارتباط با علت آتش‌سوزی، اظهار داشت: براساس بررسی‌های صورت گرفته جرقه ناشی از جوشکاری در بدنه یکی از سوله‌های نگهداری خرمای تضمینی خریداری شده توسط تعاون روستایی استان در سال 92 عامل وقوع این حریق بوده است.
 
بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: از بدو وقوع حادثه تیم‌های آتش‌نشانی آبپخش، برازجان و سعدآباد برای کنترل و مهار آتش در صحنه حاضر شدند، ولی به‌دلیل نفوذ آتش به لایه زیرین و شدت آتش‌سوزی امکان مهار آتش با آب وجود نداشت.
 
مردانلو که در محل حادثه حضور دارد، بیان داشت: هم اکنون دو دستگاه لودر در حال تخلیه انبار خرمایی هستند که در آتش دچار حریق شده است.
 
وی اضافه کرد: تیم‌های انتظامی، امنیت حریق و امدادی از بدو وقوع حادثه در محل حاضر بوده‌اند و ان‌شاالله در ساعات آتی شاهد اتفای حریق در انبار خرمای آبپخش خواهیم بود.
 
بخشدار آبپخش  در ارتباط با میزان خرمای نگهداری شده در انبارهای تعاون روستایی در آبپخش گفت: بر اساس آمار اعلامی تعاون روستایی دشتستان، حدود دو هزار تن خرما در چهار سوله در آبپخش نگهداری می‌شود که یکی از سوله‌‎ها دچار حریق شده است.
 
بنابر اظهارات بخشدار آبپخش و براساس اظهارات شاهدان عینی حاضر در صحنه میزان خرمایی که در این آتش دچار حریق شده، قریب به 500 تن است.
 

منبع: فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.