فرمانده انتظامی شهرستان اهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری 35 نفر معتاد متجاهر و توزیع كننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ "رحیم محمدی" اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد با توزیع كنندگان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان منزل در دستور کار ماموران انتظامی اهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه، ماموران انتظامی شهرستان با انجام یک سری عملیات، موفق به دستگیری 20 نفر معتاد متجاهر و 15 نفر توزیع كننده مواد مخدر، كشف 36 هزار و200 نخ انواع سیگار قاچاق و دستگیری سه نفر سارق خانه باغ ها وکشف مقادیری انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ محمدی گفت: متهمان با تشكیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه معضلات وآسیب های اجتماعی، امنیت وآسایش خانواده ها را تهدید می کند، تصریح كرد: ارتقاء سطح آگاهی های عمومی و پایبندی به عقاید دینی، مذهبی در كاهش معضلات اجتماعی موثر است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر تاكید كرد: قانون مداری و پایبندی به اصول و عقاید دینی و قانونی بهترین روش پیشگیری از وقوع هرگونه آسیب های اجتماعی و فردی است و از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشكوك، موضوع را با پلیس در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.