گروهي كه در يكي از شبكه هاي اجتماعي موبايلي اقدام به انتشار مطالب و تصاوير غيراخلاقي مي كرد توسط پليس فتا استان شناسايي و منهدم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سرهنگ جهانگير كريمي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اين مطلب گفت: كارشناسان پليس فتاي استان در پي رصد و پايش فضاي مجازي به گروهي در يكي از شبكه هاي اجتماعي موبايلي برخورد كردند كه اقدام به انتشار تصاوير و مطالب غيراخلاقي مي كرد.

وي افزود: بلافاصله نسبت به مسدود شدن اين گروه اقدام و با يك كار علمي دقيق و بررسي هاي تخصصي و كارشناسي مدير اين گروه كه جواني 19 ساله بود شناسايي و دستگير و همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: براساس بند 2 ماده 6 قانون مجازات اسلامي اشاعه فحشاء و منكرات چه در فضاي مجازي و چه در فضاي حقيقي جرم محسوب گرديده و مرتكبين به آن مطابق قانون مجازات خواهند شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با بيان اينكه كارشناسان پليس فتاي استان به صورت روزانه تمامي سايت ها و شبكه هاي اجتماعي در فضاي مجازي را رصد كرده و با متخلفان در اين فضا برخورد قانوني مي كنند از تمامي شهروندان خواست در صورت برخورد با مجرمان، سارقان و كلاهبرداران و افراد شياد و اخاذ در فضاي مجازي موضوع بلافاصله از طريق شماره تلفن 110 و يا شماره تلفن 2184355به پليس فتاي استان اطلاع دهند. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.