هم اکنون بیش از پانصدهزار بی خانمان در آمریکا زندگی می کنند که یک چهارم آنان کودک هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه پرس تی وی، مسئله بی خانمان ها در آمریکا موضوعی نیست که این کشور بتواند به آن افتخار کند چرا که شمار بی خانمان ها در برخی ایالت های آمریکا فراتر از تصور است.

آمار افراد بی خانمان در آمریکا نشان می دهد شمار افرادی که تنها زندگی می کنند و بی خانمان هستند در فاصله سال های 2013 و 2014 تا میزان 2/5 درصد کاهش یافته است. اما این آمار گویای همه داستان نیست.

بر اساس این گزارش ، چهارهزار کودک و نوجوان بی خانمان و بی سرپرست در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا برای تامین نیازهای روزانه خود به کلیساها رو می آورند.  شمار بی خانمان ها در شهرهای آمریکا از جمله لس آنجلس، نیویورک، واشنگتن و دیگر شهرها رو به افزایش است.

اما این در حالی است که کشوری که ادعا می کند بزرگترین اقتصاد دنیا را داراست نباید در آن شاهد چنین پدیده هایی باشیم. با این وجود بی خانمان ها را در سراسر آمریکا می توان مشاهده کرد.

بی خانمان معمولا با فقیر در یک گروه قرار می گیرد اما انواع مختلفی از افراد بی خانمان در آمریکا به چشم می خورد. سازمان های مردم نهاد به همین منظور پایگاهی ایجاد کرده و بی خانمان ها را به چهار گروه تقسیم کرده اند که عبارتند از بی خانمان مزمن ، خانواده بی خانمان ، کهنه سربازان بی خانمان و جوانان بی خانمان.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار