در ایفای نقش «میراث» از تمام داشته‌هایم به عنوان بازیگر یعنی دیده‌ها و تجربیاتم بهره گرفتم.

عامر مسافرآستانه بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انگیزه در نمایش «او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود» گفت: این اثر نمایشی در ابتدا برای جشنواره تئاتر دانشگاهی سال گذشته آماده شد و به خاطر آشنایی با نویسنده اثر سجاد افشاریان و نوع نگاهش همچنین محمد ولی‌زادگان کارگردان این نمایش که به سبب تجربه همکاری مشترک شناخت خوبی از یکدیگر داشتیم، ایفای نقش «میراث» را پذیرفتم.

وی در خصوص نقش خود در این نمایش بیان کرد: «میراث» پسر جوانی است که به دلیل مشکلات خانوادگی و نوع برخورد جامعه به اعتیاد روی آورده. تحمل ناملایمات از سوی «میراث» و شکل‌گیری یک اتفاق درونی و طغیان در او از جاذبه‌های این شخصیت برایم بود.

مسافرآستانه ادامه داد: در حرفه بازیگری، هنرمند برای ایفای نقش بخش زیادی از مسیر را به کمک مشاهدات و الگوبرداری از نمونه‌های موجود در جامعه پشت سر می‌گذارد. در ایفای نقش «میراث» نیز من به عنوان بازیگر از تمام داشته‌هایم یعنی دیده‌ها و تجربیاتم بهره گرفته‌ام.

بازیگر نمایش «او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود» در پایان گفت: نقش «میراث» را با تمام چالش‌ها و سختی هایش دوست دارم و منتظر نظر تماشاگران در جهت ایفای هرچه بهتر نقش هستم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.