شهركتاب فرشته دومین دوره‌ جایزه فرشته در بخش مسابقه‌ عكس با موضوع محله كودكی را برگزار می‌كند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی «جایزه فرشته»؛ مریم زندی در خصوص علت عدم حضور در داوری این مسابقه گفت: دلیل آن است که سفری برایم پیش آمده و در آن تاریخ ایران نیستم. هر چند امیدوار بودم كه بتوانم در این جایزه حضور داشته باشم.
 
این هنرمند در ارتباط با انتخاب میترا محاسنی در هیأت داوران این مسابقه بیان داشت: خوشحال هستم خانم میترا محاسنی كه از عکاسان بسیار خوب کشورمان هستند، در هیات داوران جایزه فرشته حضور خواهند داشت.

داوری بخش عكس «جایزه فرشته» بر عهده ناصر تقوایی، میترا محاسنی و محمود كلاری است كه در نهایت پس از بررسی آثار ارسالی به این دوره همزمان با روز اختتامیه آن‌ كه در اردیبهشت ١٣٩٥ برگزار می‌شود، به ١٠ اثر برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

قوانین این دوره از جایزه «عكس فرشته» عبارتند از اینكه عكس‌ها باید با ابعاد ١٥٠ DPI و طول عكس ٤٠ سانتی‌متر و با فرمت jpg باشد. در وب‌سایت جایزه فرشته به نشانی http://jayezefereshteh.ir ثبت شود و تكمیل فرم ثبت‌نام آنلاین الزامی است. هر شركت‌كننده در نهایت می‌تواند با سه عكس در دومین دوره جایزه فرشته ثبت‌نام كند. مهلت ارسال آثار برای شركت در این دوره از جایزه تا ١٥ فروردین ١٣٩٥ خواهد بود.

تعداد عكس حداكثر هر نفر ۳ عكس با این حال از هر شركت كننده ۱ عكس انتخاب خواهد شد. به علاوه در صورت كپی برداری یا استفاده از آثار دیگران عكس مورد نظر حذف خواهد شد. همچنین عكس‌ها باید بعد از سال ۱۳۹۳ گرفته شده باشد و نباید در مسابقه دیگری شركت داده شده باشند.
جوایز این دوره نیز به شرح ذیل است:

چاپ آثار ۱۰ نفر اول در كتاب دوره بعد جایزه فرشته.
برگزاری نمایشگاه عكس ۳۰ نفر برگزیده هیأت داوران هم زمان با روز اهدای جوایز.
جایزه منتخب هیأت داوران برای نفر اول: تندیس جایزه فرشته، لوح تقدیر، بن خرید شهركتاب و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی.
جایزه ۱۰ نفر برگزیده هیأت داوران: لوح تقدیر، بن خرید شهركتاب.
شركت‌كنندگان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص جایزه فرشته و مراحل داوری را از طریق وب سایت جایزه فرشته http://jayezefereshteh.ir پیگیری كنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.