بحرینی‌ها با کارشکنی در صدور ویزای سجاد استکی، اجازه حضور این بازیکن در دیدار حساس تیم ملی هندبال را ندادند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسون هندبال ایران در تلاش بود تا با دریافت ویزای سجاد استکی، این بازیکن را به ترکیب تیم ملی اضافه کند اما هنوز بحرینی‌ها با صدور ویزای سجاد موافقت نکرده‌اند. 

از آنجا که تیم ملی هندبال امشب در مصاف سرنوشت‌ساز خود مقابل بحرین می‌ایستد، به نظر می‌رسد با توجه با بازی  حساس امشب تیم ملی ایران و بحرین، میزبان در تاخیر برای صدور ویزای سجاد، تعمد دارد. 

اعتراض شدید فدراسیون هندبال ایران
مطابق قوانین مصوب فدارسیون بین‌المللی هندبال، فدراسیون هندبال کشورمان می‌توانست از حق تعویض دو بازیکن خود در هفدهمین دوره مسابقات هندبال جام ملت‌های آسیا استفاده کند. به این ترتیب فدراسیون ایران دست به کار شد تا سجاد استکی را به ترکیب تیم ملی در این مسابقات اضافه کند. از آنجا که ضرب‎‌‎الاجل این جابجایی ساعت 24 شب گذشته، تعیین شده بود، همه کارهای مقدماتی برای حضور سجاد در منامه انجام شد اما بحرینی‌ها با کارشکنی به این بازیکن تاثیرگذار ایران ویزا ندادند تا فدراسیون کشورمان به شدت به این موضوع اعتراض کند. 

به این ترتیبت فدراسیون هندبال ایران، اعتراض خود را در بندهای زیر تقدیم فدراسیون هندبال آسیا و کمیته برگزاری هفدهمین دوره مسابقات هندبال جام ملت‌های آ سیا کرد.

1. فدراسیون هندبال بحرین باید از ابتدای مسابقات برای 28 بازیکن لیست ابتدایی همه تیم‌ها امکان سفر به این کشور در هر زمان از این مسابقات را فراهم می‌کرد.

2. تیم ملی هندبال کشورمان تا زمان حضور بازیکن کشورمان در خاک بحرین و گذشت 24 ساعت از حضور وی، در مسابقه بعدی حاضر نخواهد شد.

3. در صورت اعلام انجام بازی امشب بحرین با ایران توسط AHF و IHF، تیم کشورمان تنها مشروط  به «انجام بازی تحت اعتراض رسمی» و تاثیر اعتراض رسمی ایران بدون توجه به نتیجه بازی در سالن مسابقه حاضر خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار