نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر به رئیس جمهور به رویکرد درونی اقتصاد کشور است، گفت: اصلاح ساختار اقتصادی کشور باید اولویت اصلی دولت در پساتحریم باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی داورانی با تبیین مسائل اقتصادی کشور در شرایط پساتحریم، افزود: مقام معظم رهبری در نامه اخیر به رئیس جمهور اشاره کرده اند، که رفع تحریم ها به ایجاد فضای جدید اقتصادی در کشور کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در این شرایط جدید اقتصادی نتوانیم با برنامه ریزی و تلاش به اصلاح ساختار در اقتصاد ایران بپردازیم، رفع تحریم ها خود به خود مشکلات مردم را برطرف نمی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط پس از برجام، شرایط کشور همانند سال 89 و پیش از آغاز تحریم ها است که بانک مرکزی و فروش نفت خام تحریم نشده بودند، تصریح کرد: رفع تحریم ها محقق شده تا ما بتوانیم از لحظه، لحظه آن برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور استفاده کنیم.

پور ابراهیمی داورانی با بیان اینکه اصلاح ساختار اقتصادی کشور باید اولویت اصلی دولت باشد، یادآور شد: نگاه رهبر معظم انقلاب نیز در این نامه به رویکرد درونی اقتصاد است.

وی گفت: تصمیمات اقتصادی دولت باید مبتنی بر ابلاغیه 24 ماده ای مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد که تقریبا همه کارشناسان اقتصادی بر این امر تاکید دارند که نسخه شفا بخش اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولت از این ظرفیت ها استفاده کند، در میان مدت می تواند به خوبی آثار مثبت اصلاح ساختار و رفع تحریم ها را در اقتصاد ایران به نمایش بگذارد و رویکرد مثبت تولید، اشتغال و سرمایه گذاری در کشور را نشان دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که پایداری و مقاومت مردم ایران و هدایت های مقام معظم رهبری سبب شد تا موفقیت بزرگی به دست آید که جا دارد از رهبری معظم انقلاب، ریاست جمهوری و تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر کنیم.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اقتصاد ، پساتحریم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.