دومین جشنواره ملی سرودهای حماسی و انقلابی فردا در شیراز برگزار می شود .

به گزارش  گرو ه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس گفت :این برنامه از چهارم بهمن به مدت 4 شب در تالار حافظ برگزار می شود . 

نیما زارع از اجرای گروه موسیقی لبنانی در جشنواره ملی سرودهای حماسی و انقلابی که یکی از برنامه های اصلی این جشنواره است خبر داد و گفت :مراسم افتتاحیه در حرم شاهچراغ (ع) و با حضور شهید آیت الله دستغیب برگزار می شود . 

وی افزود :این جشنواره در چهار بخش موسیقی آیینی ،پاپ ،قومی و محلی و ایرانی برگزار می شود که از استان فارس 65 اثر به دبیرخانه ارسال و از 17 اثر برگزیده تقدیر شد . 

نیما زارع ادامه داد: از 17 اثر برگزیده استانی ،شش اثر سرود و همخوانی و 11 اثر دیگر تک خوانی است که با حضور داوران مورد ارزیابی قرار می گیرد . 

وی گفت :در بخش ویژه جشنواره هنرمندانی از جمله علیرضا افتخاری ،محمد اصفهانی ،مجید اخشابی و جمشید جم کنسرت هایی را اجرا می کنند . 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس تصریح کرد :اختتامیه این جشنواره رو نمایی از چندین اثر همراه با موسیقی از جمله شهید آیت الله نمر و با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این دوره از جشنواره است.
   
 انتهای پیام/ت
 
 

برچسب ها: فارس ، میزبان ، جشنواره ، ملی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.