فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از دستگیری سارق قطعات و لوازم خودرو در حین سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: يكي از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و از وجود فردی مشکوک در یکی از خیابان های سطح شهر مرودشت در نیمه شب خبر داد. 

وي ادامه داد: بلافاصله ماموران کلانتری 11 انقلاب جهت بررسی موضوع در محل حاضر و مشاهده كردند، فردی در حال بازکردن لاستیک یک دستگاه خودرو پراید است که به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار كرد. 

این مقام انتظامی افزود: ماموران بلافاصله این فرد را که در حال فرار بود، 
دستگیر و وی را به کلانتری انتقال دادند که وی در بازجویی های اولیه اعتراف کرد قصد سرقت لاستیک خودرو را داشته است. 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم جهت تحقیقات بیشتر در راستای کشف سایر سرقت های احتمالی به پلیس آگاهی ارسال شده است. 

وی گفت: در مورد مشابه دیگری نیز ماموران موفق شدند از طریق یک سری کارهای اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی یک نفر سارق درون خودرو را که اقدام به سرقت یک دستگاه گوشی موبایل و یک عدد النگو از درون یک دستگاه خودرو سمند كرده بود را دستگیر و اموال مسروقه را  کشف و به مالباخته تحویل دهند. 

سرهنگ دلاور القاصی مهر به شهروندان توصيه كرد: هنگام پارک خودرو، آن را به وسایل ضدسرقت نظیر قفل فرمان، قفل پدال و سیستم دزد گیر آژیردار مجهز و در هنگام ترک خودرو از به جا گذاشتن کیف دستی و سایر اشیاء قیمتی و لوازم با ارزش در داخل اتومبیل خودداری كنند. 

انتهای پیام/ع
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، خودرو ، سرقت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.