500خادم داوطلب تاکنون برای نقش آفرينی در برپايی نخستين کنگره ملی شهدای گيلان نام نویسی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرمانده سپاه قدس گيلان با اعلام این خبر گفت : برای برپايی هرچه باشکوه تر نخستين کنگره ملی شهداء گیلان به بيش از اين افراد ثبت نام کننده نیاز است و داوطلبان می توانند آمادگی خود را به دبيرخانه این کنگره در رشت اعلام کنند.

سردار عبدالله پور همچنين از آمادگی کارگروه های 18 گانه ستاد کنگره 8 هزار شهید گیلان براي دريافت ايده های مرتبط با برپايی هر چه با شکوهتر این کنگره ملی خبر داد و افزود : تاکنون پيشنهادات سازنده و راهکارهای زیادی از علاقه مندان دريافت شده و تداوم اين روند می تواند بر ارتقاء محتوايی کنگره شهدای گيلان تاثیر گذار باشد .

فرمانده سپاه قدس گيلان به اقدامات فرهنگی و هنری برای تبیین افکار عمومی اشاره کرد و افزود : تهيه و پخش مجموعه تلوزيونی 430 قسمتی قدسيان، مستندهای مرتبط با زندگينامه سرداران شهيد گيلانی ، مصاحبه با فرماندهان دفاع مقدس و برنامه تلوزيونی تا کنگره از مهمترين اين برنامه هاست.

دبير کل ستاد نخستين کنگره شهدای گيلان همچنين از جمع آوری بيش از 75 درصد آثار و وصيت نامه های شهدای استان خبر داد و تصریح کرد : تکميل اين آثار از الزامات نخستين کنکره ملی شهدای گيلان است.

سردارعبدالله پور در ادامه به ويژه برنامه های اين کنگره در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت : برپايی يادواره 2 هزار و 200 شهيد شهرستان رشت ، رونمايی از تنديس شهدا در شهرستان های مختلف و 10 عنوان کتاب با موضوعات دفاع مقدس از مهم ترین اين برنامه هاست.

نخستين کنگره ملی 8000 شهید گيلان ارديبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.