«نفوذ» سیاست‌های خصمانه آمریکا را تحلیل می‌کند

برنامه «نفوذ» با رویکرد تحلیلگرانه عملکرد سیاست‌های آمریکا قبل و بعد از انقلاب اسلامی را بررسی می‌کند.

هومن نیری تهیه‌کننده برنامه «نفوذ» در خصوص ویژگی‌های این برنامه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «نفوذ» عنوان یک برنامه تلویزیونی است که در ایام دهه فجر روی آنتن سیما می‌رود. این برنامه در ده قسمت 20 دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

نیری اظهار داشت: موضوع اصلی این کار در مورد تلاش نفوذ آمریکایی‌ها برای نفوذ به کشور است. البته این کار به دو قسمت اصلی تقسیم می‌شود. یعنی پنج قسمت اول به نفوذ آمریکایی‌ها در دوران پهلوی می‌پردازد. نفوذ اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و نظامی آن‌ها و در پنج قسمت بعدی به تلاش آمریکایی‌ها برای نفوذ به کشور پرداخته می‌شود. به طور کل برنامه «نفوذ» در 5 قسمت اول به ایران قبل از انقلاب و در پنج قسمت پایانی به ایران بعد از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

هومن نیری بیان کرد: «نفوذ» برنامه‌ای ترکیبی است که شامل مصاحبه، نریشن و تصاویر آرشیوی می‌شود و گوینده کار سعید شایگان است.

وی ادامه داد: ما ساخت این کار را حدود چهار هفته پیش آغاز کردیم. تاکنون چهار قسمت آن به پایان رسیده است و مابقی در روند تولید قرار دارد.

وی در پایان تصریح کرد: پخش این برنامه در دهه فجر از 12 بهمن آغاز می‌شود. تاکنون شبکه‌ای که «نفوذ» از آن پخش می‌شود، مشخص نیست. بر همین اساس ساعت پخش نیز اعلام نشده است.


انتهای پیام / 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار