اتصالي برق، افروختن عمدي آتش، بالا بودن حرارت محيط و انتقال آن، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، نشت گاز، مایعات قابل اشتعال و ریختن مواد نفتی و مشتعل کردن آن از علل حریق های رخ داده در کاشان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمهدی مجدالاشرافی با بیان اینکه در دی ماه امسال 90 مورد حادثه و حريق در کاشان رخ داد، اظهار داشت: از این تعداد 37 مورد آتش سوزي و 53 حادثه در اين شهرستان به وقوع پيوسته است.

وی، اتصالي برق، افروختن عمدي آتش، بالا بودن حرارت محيط و انتقال آن، پرتاب جرقه و مواد آتش زا، نشت گاز، مایعات قابل اشتعال و ریختن مواد نفتی و مشتعل کردن آن را از علل حریق های رخ داده عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان تصریح کرد: مأموران آتش نشانی اين شهرستان در53 مورد حادثه جداگانه شامل تصادف و واژگونی خودرو، اقدام به خودکشی، چاه، سقوط از ارتفاع، آسانسور و بالابر، نشت گاز، وزش باد شدید و قطع درختان، آب افتادگی در منازل و اماکن، نشست زمین و فرو رفتگی خودرو، حیوانات وحشی، حضور یافته و ضمن امداد رسانی شهروندان را از خطرات ناشي ازاين حوادث نجات داده اند.

مجدالاشرافی خاطرنشان كرد: بيشترين آمار حرایق در دی ماه سال جاري در واحدهايي با كاربري منزل مسکونی، تجاری، وسایل نقلیه، اماکن و مراکز اداری- فرهنگی- ورزشی و مذهبی رخ داده كه آتش نشانان در اين مدت 74 نفر را در حوادث وحرایق نجات داده و متاسفانه سوانح مذكور 2 فوتي را در برداشته است. 

انتهای پیام/ ت

برچسب ها: حادثه ، دیماه ، حریق ، کاشان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.