قزوین ؛

زمان سفر با اتوبوس در مسیرهای شهری قزوین کاهش یافت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با راه اندازی سامانه AVL در سازمان اتوبوسرانی شهرداری با افزایش سرعت جابجایی شهروندان زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاههای درون شهری کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین ؛وهاب میزانی  با اشاره به سایر مزایای استفاده از این سامانه گفت: کاهش زمان سفر و حضور به موقع اتوبوس ها در ایستگاه ها، اطلاع رسانی به مردم جهت استفاده از ناوگان از دیگر مزایای استفاده از سامانه AVL اتوبوسرانی به شمار می رود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: تردد اتوبوس های تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین در هر یک از ایستگاه های اتوبوس سطح شهر بین ۵ تا ۷ دقیقه بوده و مسافران برای استفاده از خدمات اتوبوسرانی مدت زمان بیشتر از ۷ دقیقه را در هر ایستگاه صرف نمی کنند.

میزانی خاطرنشان کرد: همچنین بستری فراهم شده تا شهروندان قزوینی بتوانند با ارسال پیامک متوجه شوند چند دقیقه زمان لازم است تا اتوبوسرانی وارد ایستگاه مورد نظر آنان شود.

وی افزود: به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات وانتقادات شهروندان نیز یک سامانه پیامکی در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا این سازمان بتواند با بهره مندی از نظرات شهروندان خدمات مطلوب تری را ارائه دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین آمادگی خود را نسبت به انتقال تجربیات کسب شده در این زمینه به سایر شهرها اعلام می کند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: سفر ، مسیر ، شهری ، اتوبوس ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.