کارشناس مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت : طرح تربیت قاریان ملی با عنوان "طرح بیان" در بجنورد در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بجنورد ،حجت الاسلام و المسلمین احمد محمدی افزود: این طرح به صورت بومی و استانی با هدف کشف، پرورش و استعدادیابی نوجوانان ٨ تا ١٥ سال علاقمند و مستعد در زمینه قرائت قرآن اجرا می شود.

وی گفت : این طرح از مهر ماه امسال شروع شده و به صورت چند ساله ودر چند ترم در حال برگزاریست.

محمدی با بیان اینکه این طرح با مشارکت موسسه دارالقرآن عترت بجنورد اجرا می شود، افزود : تا کنون ٥ کلاس در بجنورد و شهرستان ها آغاز شده و تعداد این کلاس ها در حال افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی موسسات و خانواده های علاقمند به فعالیت فرزندانشان در این زمیته دعوت می شود تا به دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و موسسه دارالقرآن عترت بجنورد مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٣٢٢٣٤٤١٢ داخلی ١٢٨ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است: این طرح با حمایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان در مرحله اول ویژه پسران برگزار و با توجه به استقبال خانواده ها ویژه دختران نیز برگزار خواهد

انتهای پیام/پ

برچسب ها: بجنورد ، اجرا ، تربیت ، قاریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.