بزرگترین موزه آثار اسناد تاریخ آموزش و پرورش درکشور به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: با توجه به وجود اسناد و مکانی که متعلق به آموزش و پرورش بود، با درنظر گرفتن اعتبار مختصر این مکان بازسازی و این موزه ساخته شد .

سید جواد حسینی افزود: به مناسبت دهه فجر500 برنامه متمرکز در سراسر استان و در 12 هزار مدرسه با مشارکت دانش آموزان، معلمان و اولیا برگزار می شود.

وی گفت: همچنین 47 طرح تعلیم و تربیت دولتی و مشارکتی به افتتاح می رسد که نزدیک به 30 طرح در مدارسی از جمله مدارس شبانه روزی نوخندان و درگز به بهره برداری می رسند .

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی از افتتاح 5 مرکز شاهد پژوهی، بزرگترین مجتمع بازی درمانی دانش آموزان در مرکز مشاوره وکلنگ زنی بزرگترین دهکده المپیک دانش آموزان شرق مشهد در گلبهار به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

همچنین دراین نشست معاون فرهنگی وپرورشی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: این اداره کل درحوزه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، انقلابی، معنویت، ارزشی با محوریت شهید وشهادت، ،تخصصی وپارلمانی ومناطق عشایری استان ، برنامه ها یی را درنظرگرفته است .

براتعلی منصوریان درتوضیح این برنامه ها افزود: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی وهنری ، گفتمان های انقلابی ،سیاسی ،اجتماعی درمدارس و ادارات استان،محافل انس با قرآن ،عترت ویژه همکاران ودانش آموزان ، حضوردرمراسم عطر افشانی وغبار روبی مزار شهدا،برگزاری نشست های تخصصی هیئت رئیسه پارلمان اولیا و اهدای کتاب به مدارس عشایری جهت تجهیزکتابخانه های مدارس از جمله این برنامه ها ست .

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.