در همایش فرصت های تجاری استان کرمان و بیش از 30 فعال تجاری از کشورهای هند، روسیه و عراق همراه با مسئولانی از دولتها و مجالس این سه کشور حضور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در این همایش 300 فعال اقتصادی در قالب 100 شرکت ایرانی و بیش از 30 فعال تجاری از کشورهای هند، روسیه و عراق همراه با مسئولانی از دولتها و مجالس این سه کشور حضور یافته اند.

دراین همایش دو روزه قرار است شرکت کنندگان با ظرفیتهای تجاری استان کرمان آشنا شده و در حاشیه آن تفاهمنامه های همکاری مشترک اقتصادی، سرمایه گذاری متقابل و خرید و فروش تولیدات منعقد شود .

هیات تجاری روسیه در این نشست اعلام کرد محصولات کشاورزی و خشکبار کرمان بازار پرتقاضایی در روسیه دارد و تجار روسی مایل به توسعه واردات این گونه محصولات از کرمان هستند .

نماینده هیات تجاری روسیه افزود: پس از ممنوع شدن فعالیت تجار ترکیه در روسیه ، بازار مناسبی برای تجار و شرکتهای ایرانی فراهم شده است تا سهم خود را در بازار روسیه افزایش دهند.

نماینده هیات تجاری عراق نیز دراین نشست گفت: بازار عراق فرصت مناسبی برای جذب محصولات صنعتی و غذایی استان کرمان به خصوص سیمان ، سرامیک ، فولاد ، فرش ، محصولات کشاورزی و خدمات است.

در حاشیه این همایش نمایشگاهی از تولیدات واحدهای صنعتی ، کشاورزی و خدماتی استان کرمان برپا شده است .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شرکت ، خارجی ، همایش ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.