نمایش «كوپن» به كارگردانی سیدجواد روشن، مدیر دفتر پژوهش و مطالعات مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری از روز جمعه 16 بهمن‌ماه در تالار سایه‌ مجموعه‌ تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ سیدجواد روشن كه نمایش «كوپن» را در سی و دومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه برده بود، بعد از دو سال انتظار، اجرای عمومی این نمایش را از روز جمعه 16 بهمن‌ماه در تالار سایه‌ مجموعه‌ تئاترشهر آغاز می‌كند.

متن این نمایش را سپیده خمسه‌نژاد بر اساس داستان «كارت» نوشته‌ مارسل اِمه به رشته‌ تحریر درآورده است. در این نمایش طنز، داستان شهری روایت می‌شود كه به خاطر مشكلات مختلف، زندگی مردمانش، كوپنی می‌شود كه بر اساس این قانون، حق نویسندگان از زندگی فقط 5 روز در ماه است.

نمایش «كوپن» كاری از گروه تئاتر یگانه كه در بخش چشم انداز سی و دومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر در رشته‌های كارگردانی، نمایشنامه‌نویسی و بازیگری كاندیدای دریافت جایزه شده بود.

در نمایش «كوپن» بازیگرانی چون مسعود میرطاهری، مرضیه صدرایی، فهیمه امن‌زاده و خیام وقاركاشانی به ایفای نقش می‌پردازند و سینا ییلاق‌بیگی در مقام طراح صحنه، الهام شعبانی به عنوان طراح لباس و محمد فرشته‌نژاد به عنوان آهنگ‌ساز در اجرای این اثر نمایشی همكاری دارند.

نمایش «كوپن» به نویسندگی سپیده خمسه‌نژاد و با كارگردانی سیدجواد روشن، از 16 بهمن‌ماه ساعت 17:30 در تالار سایه‌ مجموعه‌ تئاترشهر به روی صحنه می‌رود. بلیت این نمایش با 20 درصد تخفیف برای روز افتتاحیه‌ از سایت تیوال، قابل تهیه است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.