سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به قهرمانی می‌کنیم ولی کار سختی در پیش داریم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از آبادان؛هدایت‌الله فرهادی گفت: با توجه به تعطیلی لیگ به دلیل حضور تنیسورها در چند تورنمنت بین‌المللی، وضعیت تمرینی بازیکنان‌مان را دورادور زیر نظر داشتیم.

وی افزود: از روز جمعه این هفته اردویی سه چهار روزه در تهران خواهیم داشت تا ان‌شاءالله بازیکنان‌مان برای بازی با دانشگاه آزاد به فرم ایده‌آل برسند.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام گفت: تیم ما در حال حاضر با اختلاف نسبتا بسیاری نسبت به تیم دوم جدول، صدرنشین لیگ است و این نشان‌دهنده این است که بازیکنان و کادرفنی خوب عمل کرده‌اند.

وی گفت: شاید ما از الان خودمان را قهرمان دور مقدماتی لیگ بدانیم ولی واقعیت این است که جام قهرمانی را پس از مسابقات پلی‌آف به تیم قهرمان می‌دهند.

فرهادی خاطرنشان‌کرد: امسال با توجه به تقسیم بازیکنان میان تیم‌ها، کیفیت لیگ بالا رفته و جذابیت بازی‌ها نیز بیشتر شده است و تیم‌ها از قبل برنده نیستند و مسابقات هم گرم‌تر دنبال می‌شود.

وی درباره اضافه شدن پیمان حسنی، به عنوان مدیرفنی به کادرفنی این تیم، گفت: آقای حسنی سال‌ها همراه تیم بودند و در این مقطع نیز با توجه به حساس شدن مسابقات، تصمیم گرفته شد که او در کنار تیم باشد تا به کادرفنی کمک کند. حسنی یکی از مربیان با تجربه کشور است و سابقه چند دوره قهرمانی با تیم پتروشیمی را دارد. او مربی شناخته شده‌ای است و امیدوارم که کمک کند تا تیم به قهرمانی برسد.

وی افزود: ما هم به دنبال جذب بازیکن خارجی هستیم تا بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب، به قهرمانی برسیم. با یکی دو بازیکن چینی صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله طی روزهای آینده با آن‌ها به توافق می‌رسیم.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.