با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 51 خرده فروش موادمخدر دستگير شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اجرای طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان مرودشت به ویژه در مناطق آلوده و جرم خیز، گفت: برخورد جدی و قاطع و مقتدرانه پلیس با مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند آرامش شهروندان را برهم زنند را از اولویت های انتظامی این شهرستان است.

سرهنگ دلاور القاصی مهر ادامه داد: در این راستا طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و نیز برخورد با خرده فروشان موادمخدر با هماهنگی مقام قضایی به صورت مستمر در شهرستان مرودشت اجرا و طی 10 روز گذشته این طرح با شدت بیشتری در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح پس از شناسایی تعدادی از منازل خرده فروشان موادمخدر، ماموران اقدام به بازرسی از منازل آنان كرده و ضمن دستگیری 51 نفر خرده فروش موادمخدر در بازرسی از منزل آنها 4 کیلو و350 گرم انواع موادمخدر را کشف كردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت توقیف 10 دستگاه وسیله نقلیه متعلق به خرده فروشان موادمخدر كه با استفاده از آنها اقدام به توزیع و فروش مواد می كردند، را از دیگر نتایج اجرای این طرح برشمرد.

سرهنگ القاصی مهر خاطر نشان كرد: خرده فروشان موادمخدر هرگز روی آسایش را نخواهند دید و اجرای چنین طرح هایی با هدف افزایش احساس امنیت در شهروندان بصورت مستمر در شهرستان مرودشت اجرا خواهد شد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.