یادواره شهدای حرم و شهدای قشر کارگری استان در مصلای امام خمینی تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این مراسم که اقشار مختلف مردم بویژه جمعی از خانواده شهدا نیز حضور داشتند، معاون بازرسی سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران را تغییر دهنده معادلات جهانی ذکر کرد و گفت: این انقلاب با پیروزی و ادامه راه خود، تمام جهان را در بهت و حیرت فرود برده است.

سردار قدسی، افزود: انقلاب اسلامی به دلیل عقبه و اتکای بزرگ تاریخی خود به اسلام و ائمه اطهار و با جنس اسلام ، هنوز هم به راه خود ادامه می دهد و در تمام این مدت هم متکی به خودش بوده است.

وی با اشاره به این که آذربایجان افتخار جهانی دارد افزود : این منطقه و مفاخر آن از جمله علامه جعفری، طباطبایی و امینی از افتخارات جهان اسلام بوده وهستند.

در این مراسم همچنین جانشین سپاه عاشورا ، انقلاب اسلامی را موهبت الهی برای ملت ایران دانست و گفت : این ملت در همه حال پشتیبان این انقلاب بوده و الان نیز بعد از 37 سال همچنان در حفظ آرمان های انقلاب پا در رکاب ولایت هستند.

سرهنگ قادری افزود: یکی از معجزات ارزشمند انقلاب حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب هست و بزرگی ، عزت وآزادگی ارمغان امام امت به ملت ایران بوده است.

استان آذربایجان شرقی تا به امروز 13 شهید مدافع حرم و 189 شهید کارگر ، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

در این مراسم همچنین از کتاب یادنامه شهدای حرم و شهدای قشر کارگری استان با عنوان (ردای سرخ) رونمایی شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.